Note fondée sur 934 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Quartier bruyant

Publié le 25 juin 2022 sur Hotels
Hôtel situé dans une zone tres bruyante, proche des bars et clubs. Le quartier n’est définitivement pas le meilleur de Gold Coast. Le wifi est très mauvais ce qui est un point négatif si vous venez pour affaire. En revanche, bon accueil et personnel très agréable. Chambre standard spacieuse.’
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
とにかく立地がいい。特にCavill Avenue駅が近いので、大きなスーツケースを持っての移動も楽だった。(Cavill Avenue駅はホテルのメインエントランスではなく、裏口?からだと本当に目の前) このホテルに限らずですが、飲食店やスーパーなど、どこのスタッフも感じがよく、過ごしやすかった。 部屋はパノラマオーシャンビューだったので、とても景色がよかった。 クラブラウンジは2階なので眺望はなし。カクテルタイムの料理はサラダとホットミール少しとチーズぐらいなので、あまり期待しない方がいいですが、その日のおすすめカクテルを作ってくれます。 全体的にはそれなりによかったのですが、2日目の夜にゴキ○○が出たため眠れず疲れた。 これは仕方ないのかもしれませんが。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Naoko.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score, Roman!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Wotif
Great hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score, Katie. We hope to welcome you back again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Wotif
Not worth the money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amanda, We are sorry to read you were disappointed with your stay. Please reach out to our team if you would like to discuss any details further. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
amazing property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score, Jigar!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Wotif
The pillows were AWESOME, huge bathroom. Dirty windows, no sugar in room for supplied coffee, tea. In room service menu much to be be desired, buffet breakfast not worth the money. In hotel restaurant... Cockroach running across the floor,, 30 minutes to get a drink served to table, 40 mins for entree,,, after nearly 2 hours waiting for main course decided to pay for drink and entree and leave without having main meal. Below average range of cocktails on menu.. nothing to write home about. Overall thoughts... Not worth the money. 2.5/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. Unfortunately, we did have a few team members away due to illness in the restaurant. We strive to maintain high standards and will take immediate steps to rectify these shortcomings. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Wotif
Close to transport, shops and eateries. Staff lovely, property clean and well kept. Had a wonderful stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fiona, We are delighted to read that you had a wonderful stay and hope to welcome you back again.Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your score, Hiroyuki!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Fiona Pryde - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score, Ravi!