Note fondée sur 1 548 évaluations de clients

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4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're thrilled that you had an excellent experience during your stay at Podollan Inn & Spa. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating! We're thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us. We look forward to welcoming you back to Podollan Inn & Spa in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay at Podollan Inn & Spa in Grande Prairie. We're delighted to see that you had a positive experience during your stay. We're grateful for your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for an even better stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Très pratique comme endroit pour une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Staffi, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We are delighted to see that your recent experience at our property was up to your expectations. We hope to see you again in the near future!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Staffi, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. Please accept our most sincere apologies for the subpar experience. We hope to have another opportunity to provide you with the great experience that Podollan Inn & Spa is known for!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2022 sur Expedia
LE PERSONEL EST TRÈS GENTILS ET ATTENTIONNÉ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi Podollan Inn & Spa. Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2022 sur Hotels
L
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa, Grande Prairie. It is a delight to see that you have a comfortable stay, and we were able to live up to your expectations. We appreciate you taking the time to let us know about the experience on your recent visit at our hotel. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2021 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We are delighted to see that your recent visit at our property was up to your expectations. We hope to see you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2021 sur Expedia
Nous avons beaucoup apprécié la grande salle de bain avec douche ainsi que la propreté des lieux. Le déjeuner inclus qui est offert au restaurant est très bon. L'aspect que nous avons le moins aimé est que la chambre était sombre et on ne pouvait ouvrir les stores qui étaient brisés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2021 par Harry Singh, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Podollan Inn & Spa. We are delighted to see that our bathroom layout, guest room cleanliness and breakfast selection were up to your expectations. Your feedback regarding the guest room lighting has been addressed with our executive team. We hope to see you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur de LA CRETE

Publié le 22 mars 2024
Everything was good except that I didn’t like the foam mattress. I just don’t do well in them. They depress to far and creates a divot and when I try to roll over, I wake. And I’m not overweight. Otherwise I liked the room a lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Harry, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you liked the room overall, but we apologize for any discomfort caused by the foam mattress. Your comfort is important to us, and we appreciate you bringing this to our attention. We'll take note of your preference for future reference and strive to ensure a more comfortable sleep experience for you during your next visit. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience.