Note fondée sur 616 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Le perreux sur Marne FR

Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
Chambre spacieuse très bien équipée. Propre. Calme. Ville étape pour passer la nuit mais quelques options de restauration et un supermarché h24 où il y a tout et tout. Petit déjeuner simple. Accueil correct
3 sur 5
par CHRISTELLE de lanester

Bon rapport qualité prix

Publié le 18 oct. 2014 sur Hotels
Très bien situé pour visiter White Sands Dunes . personnel très disponible. Hôtel rempli - attention - lors de la manifestation des montgolfières à Albequerque en octobre !!!!!!!!!
4 sur 5
par un voyageur de Wolf Point

Publié le 7 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Days Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time fill out a review. We are looking forward to serving you in the future.Helen HammondFront desk Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
The rooms are OK the breakfast is coffee and granola bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Days Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I do apologize for the miscommunication on our breakfast. We offer breakfast of 2 cereals as well as granola bars with coffee, tea, apple juice and orange juice.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
The heater in the room was on 91 temp it was so hot in there it was hard to breath couldnt sleep because of the heat the floor was very buckled and the room was ped iod ft
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Tommy, I apologize for the condition of your room. We are updating rooms now. We hope you will consider staying with us in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
The shower did not work and the toilet was not secured to the floor properly. Also there was no blanket on the bed just a sheet and thin bed spread when we asked for a blanket they brought another thin bed spread
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Steven, Thank you for choosing our Days Innfor your recent visit to Grants, NM. We value the opinions of our guests and evaluate each message, suggestion, and comment to find out how we can better improve our service to you. We strive to provide services that guests find timely and helpful. Your feedback regarding Bathroom issues and the blanket not being thick enough helps us understand the kind of services our guests appreciate as well as areas in need of improvement. I appreciate you taking the time to share your experience with me. I look forward to serving you in the future.Sincerely, Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Fine for a quick stay overnight while traveling across country.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sherri, Feedback from our guest helps us be the best we can be. Thank you for taking our survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Donald, Thank you for taking the time to give us a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023
Friendly staff and clean comfotable rooms. Walking distance from airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Days Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kristian, Thank you for your feedback. We are not near an airport I apologize for any misunderstanding.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
Clean room and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Days Inn Management , Gestion de l’hôtel
Dear Colby, Thank you for your feedback.