Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Vieille hotel un peu desuet, Les tapis dans les couloirs sont un peu salle La salle de bain aurait vraiment besoin d’etre rafraichi, les murs sont comme en carton… j’entendais la voisine chanter et ecouter sa television.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Stephane, Thank you for the glowing feedback following your recent stay at The Andrew. We are delighted that you had a great experience. We look forward to a future opportunity to welcome you back.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de Moscou

Publié le 2 févr. 2020 sur Expedia
Decu des prestations pour un hôtel 3 étoiles, accueil peu chaleureux, petit-déjeuner tres simple et peu de choix, il y avait des cheveux dans la baignoire et le menage quotidien pas complet, état de la chambre vieillissant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We appreciate your feedback from your recent stay at The Andrew. We regret that there were aspects of your stay that did not meet your expectations but are grateful for the opportunity to understand how we can improve. Sincerely, Raj Kapadia General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
Tres bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Bonjour Marie Hélène et merci pour vos commentaires suite à votre récent séjour chez nous. We look forward to welcoming you back when your travels bring you back to Great Neck. Safe Travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2018 sur Expedia
Bel accueil et très serviable !!! Personnel à l’ecoute et tres sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Raj Kapadia, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci pour vos gentils mots. Je suis heureux d'apprendre que vous avez trouvé une maison loin de la vôtre, car c'est notre objectif pour chaque client. J'apprécie vraiment les commentaires et ne manquerai pas de les partager avec mon personnel. S'il vous plaît appelez-nous lorsque vos voyages vous ramèneront afin que nous puissions personnaliser votre séjour avec nous. Voyages sécurisés!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Vanessa, Thank you for the glowing feedback following your recent stay at The Andrew. We are delighted that you had a great experience. We look forward to a future opportunity to welcome you back.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur de Danbury

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
The building is an old building. Not renovated; furniture is dirty and worn out in lobby. Rooms are decent size. Bathroom very old and bathroom door didn’t close. Staff was great but the place was a bit underwhelming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Kadeen, Please accept my sincere apologies for your negative experience. I am sorry to hear that you were unhappy with your stay. Please know that all comments, concerns and feedback are taken very seriously. I can assure you that everything you reported will be addressed and followed up on. If you have a future need to return to Great Neck, please contact me personally. I will ensure a perfect stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Ravi, It is great to hear that you had a first class stay! Thank you for taking the time to review our Hotel and allow others to read how exceptional our Hotel can be. We hope you come back soon, we look forward to your next visit.Warm regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
There was no housekeeping for 2 days. Had no towels, no soap. Room was left a mess. Manager was on “vacation” and nowhere to be found. I spend over $800 for my stay.. I expected better treatment, better quality, especially for the area where the hotel is located. Very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Terrill, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Please accept my sincere apologies for your negative experience. I am sorry to hear that you were unhappy with your stay. Please know that all comments, concerns and feedback are taken very seriously. I can assure you that everything you reported will be addressed and followed up on. If you have a future need to return to Great Neck, please contact me personally. I will ensure a perfect stay
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Great customer service. Place is clean and quiet. Parking is not great but there is a )15 per day charge for valley parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Terrill , Gestion de l’hôtel
Dear Mahalia, We are delighted to hear how enjoyable your stay was with us. Thank you for taking the time to share your kind words to other Expedia travelers. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,