Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Michel

Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Environnement agréable et confort honorable
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
It was expensive and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
I am sorry that we have disagreement for refund as you had online PREPAID reservation for two nights and you have to check out for emergency after one night. We have to follow the OTA cancellation policy as you have paid to them. We deeply regret that you encountered challenges during your recent experience with us. It is indeed unfortunate that we were unable to meet your expectations and deliver flawless service.We genuinely value your patronage and sincerely hope that you might consider affording us another opportunity to showcase the exemplary level of service that we consistently aspire to rectify any shortcomings you may have encountered during your previous stay.Please be assured that your feedback is invaluable to us, as it guides our continuous efforts to improve and exceed our valued guests expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Door to room wouldn't lock, felt unsafe all night. Next day they dis give me a room with a door that locks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par ABVI., Gestion de l’hôtel
We work hard everyday to give the best to our guests, We are sorry for the experience you had. We assure to serve much better for your future stay. Thank you for your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par ABVI, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business. Thank You.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
I felt very unsafe having to check in at a window out side people yelling at each other once I walked in my room I walk right into a spiderweb had two spiders in the room that I seen while in the room continued to hear people screaming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par ABVI., Gestion de l’hôtel
We are sorry for your bad experience. The lady guest was drunk and lost her control. We did take immediate action. Trust us the place is safe. We try to avoid such incidents.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par ABVI., Gestion de l’hôtel
We appreciate your business. Hope to serve you better in future. Thank You again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par ABVI., Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Thank you for your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2023 par ABVI., Gestion de l’hôtel
Thank you very much for giving us a chance to serve you. Hope to serve you again in near future.
1 sur 5
par un voyageur de Port Arthur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2023 sur Expedia