Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Comfortable and spacious room. The bathroom is clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Ken, Guest Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit and staying with us. Hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2021 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for your patronage and hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Nice. Clean. Value for money.

Publié le 23 sept. 2021 sur Hotels
Nice. Clean. Value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2021 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for your patronage and we hope to see and serve you soon. BR Hotel Sukaramai
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2021 par Arina, Gestion de l’hôtel
Thank you sir for your support and positive feedback. Your words of encouragement is a morale boosting for our team in the testing time. We hope to see you again soon. BR Guest Relation Team, HOTEL SUKARAMAI
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2021 par Ken, Gestion de l’hôtel
Dear Bryan, Thank you for your patronage and it has been our pleasure to have you staying with us. Your feedback is critical to us and we valued it and we are taking all the opportunity to fine tune and improve ourselves in this journey toward success. We looking forward to serve your again in near future. BR Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2021 par Hotel Sukaramai, Gestion de l’hôtel
Thank you Mr Bryan. Hope to see & serve you again soon. #StaySafe #StayHealthy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2021 par Hotel Sukaramai, Gestion de l’hôtel
Thank you for your patronage Mr Bryan. Hope to see you again soon. #StaySafe #StayHealthy
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2020 par K932, Gestion de l’hôtel
Thank you Bryan for your patronage and positive comment. This is a morale boosting for our team to continue our journey in this budget hotel industry. Thank you again and hope to see you soon and serve you again. Thank you & Best Regards, Guest Relation Ream
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2020 sur Hotels
Overall good n just nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2020 par Ken 012-3955932, Gestion de l’hôtel
Thank you for you patronage & hope to see & serve you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2020 par Liza.K, Gestion de l’hôtel
Thank you Mr Bryan for your patronage & sincere feedback. It is highly appreciated and we will continue our endeavor to serve your better. Hope to see you again soon. BR, Liza Guest Relation Executive. HOTEL SUKARAMAI GURUN