Note fondée sur 6 évaluations de clients

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2,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2019 sur Expedia
L'hôtel est proche de l'entrée de la vallée. Avant d'arriver, j'ai contacté l'hôtel pour poser des questions. Je n'ai jamais eu de réponse. Ils ne nettoient pas la chambre au cours de la journée. Le restaurant est moche et les chaises sales. A l'arrivée, on m'a attribué une chambre trop tristounette. Comme j'ai protesté, on m'en a trouvé une qui était meilleure. Rien ne justifie le prix élevé si l'on compare avec d'autres hôtels en Turquie. Pour la moitié du prix, j'avais des 4 étoiles qui méritent ces étoiles.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2021 sur Expedia
Was not open ..!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2021 par akar hotel, Gestion de l’hôtel
we had a funeral My mother died. you have made a reservation ı sorry for not being able to host you
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2018 sur Hotels
We really enjoyed our stay here. The owner was very helpful and spoke good English. The breakfasts were good and having a restaurant on site saved us going out to eat. We highly recommend the Ihlara Akar Hotel.
1 sur 5
par Jean Philippe

Queja por mala información

Publié le 18 juill. 2017 sur Hotels
Cuando vi el anuncio del hotel Ilhara, hice la reservacion porque decía 0 km centro de Nevsehir. Llegue a Nevsehir para darme cuenta que el hotel no estaba en esta ciudad, sino a 100 kilómetros. Así que perdí 60 euros para las 2 noches que había tomado. Llame al hotel pero nada de comprensión. Pienso que hotels. Com debería reembolsar me. Hubo una falsa información desde el principio. No encontré la manera de contactar hotels.com por email para hacer el reclamo. Este comentario podría Ayudar?
3 sur 5
par un voyageur

Just a place to stay the night with friendly owner

Publié le 3 août 2015 sur Hotels
The owner is friendly, and to be honest we only booked it because we can't find anything available online before we leave for the trip. There is no air-condition, but we were lucky that there was a light rain and the air cooled down faster because of it by nite fall. We visited in the deep of a sweltering summer so air-conditioning should be a top concern if you are doing that too. There is a minimart of sort just be the gateway of Akar pension. Other than that Ihlara is really a very very quiet place. We found a better hotel pass Belisirma (twds Selime) which offers better rooms and facilities at the same rate including B'fast & Buffet dinner. It's just a waste that they did not appear on any foreign booking portals yet at the time I do my bookings because they just started business. In view of this, Akar Pension may like to revise their rate lower to stay competitive.