Note fondée sur 159 évaluations de clients

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4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien placé. Centre ville

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Amy, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed your recent stay with us, looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par Daniel

Belle hôtel bien placé

Publié le 13 sept. 2017 sur Hotels
Super hôtel bien placé. Personnel adorable et souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2017
L'honorable Daniel, merci de prendre le temps d'écrire plus de commentaires.Nous espérons bientôt de vous revoir, pour vous de construire n'appartient qu'à votre propre expérience Shangri - la.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Convenient location and easy to walk around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par ruby xu, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par ruby xu, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par ruby xu, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Friendly service received from Jane Zhang
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par ruby xu, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
We paid extra for a Lake View to only see the back of a buildings parking lot—there is no lake view. On top of that, hotel does not feel like a 5 star hotel and the hotel receptionist staff is not professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par ruby, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Mid-town Shangri-la, Hangzhou. We appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with guest room. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您选择下榻杭州城中香格里拉。我们很荣幸得知近期的住宿达到您的期待,诚挚期待您的再次光临。
4 sur 5
par un voyageur de Plymouth

Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
All is great. The only thing is the check-in process is very slow with a long line of customers waiting. The receptionists seem to be unskilled with their computers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par ruby, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, dear guest. We too are disappointed with your stay experience with us and are concerned about the service issues you have raised. In order for our guests to be at their bests, it is imperative that our staff members are at their best, and we have undertaken additional training exercises to improve our service delivery in this important area. The next time you are in Hangzhou, I hope you will return to our hotel so we can deliver the flawless service experience you deserve.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您入住杭州城中香格里拉。出色的服务与无微不至的关怀是我们一直以来所希望为宾客们呈现的入住体验。同时也很抱歉得知您入住期间仍有些不完善之处,我们由衷的感谢您的分享,诚挚期待您的下次光临。