Note fondée sur 465 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2018 par Katy, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your valuable time to respond with your feedback. It is greatly appreciated!
5 sur 5
par Gabriel de Montréal

Great experience

Publié le 21 déc. 2015 sur Hotels
Room was clean, bed very comfortable. Breakfast was excellent.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Great bed and breakfast. Small toilet.

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
A very comfortable room and bed. A very good breakfast. The toilet was too small but I personally find that common throughout many hotels. I’m not an above average sized person. I don’t understand why our toilet seats aren’t bigger. Otherwise, it was a very good stay.
4 sur 5
par un voyageur de Mancos

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Super friendly and accommodating staff. I accidentally reserved a handicap room. Went back to front desk and she was so sweet and readjusted my reservation to a regular room. Both rooms were very clean. Breakfast was very good. We will be back when coming to KC. We’re very familiar with this area and feel very safe here. Nice to have quick access to I-49 Hwy for KC area and not far from 291 Hwy to Lees Summit, Blue Springs, and Indepence areas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Katy, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I am so happy you enjoyed your stay with us. We strive to achieve guest satisfaction! We appreciate the kind words and hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Katy, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate the review! Thank you and hope to see you again soon.