Note fondée sur 27 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 7 nov. 2018 sur Hotels
Le rapport qualité prix est, comme souvent en Chine, excellent. Les chambres sont grandes et très bien équipées, le service est impeccable, rien à dire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2019 par Shangri-La Hotel, Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2019 sur Hotels
Very good. As comfort as always.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Shangri-La Hotel, Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
2 sur 5
par un voyageur

不会再住了

Publié le 21 déc. 2019 sur Hotels
住过最糟糕的同级酒店了,不是说它的设施,设施等硬件条件还是很好的,而是合肥这家的管理和服务,太不够专业化了。入住手续办的特别慢,订了两间,有一间找半天找不到订单;然后房间所在整个楼层的走廊上无论早上晚上,充满着无法散发开的烟味,每次出门都是折磨,难道酒店不会告诉客人不要在走道上抽烟吗?或者把其他客人安排在别的无烟的楼层?下次不会入住这里了。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par 合肥香格里拉大酒店, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,非常感谢您入住合肥香格里拉大酒店,并且与我们分享入住体验。为您带来的不便,我们深感抱歉。对于您所提到的状况,我们已反馈给相关部门,酒店管理层非常重视。再次向您的惠顾与建议致谢!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Shangri-La Hotel, Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Shangri-La Hotel, Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
Clean and good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Shangri-La Hotel, Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear Yuk, Greetings from Shangri-La Hotel, Hefei! Thank you for taking time to provide us the feedback on your recent experiences with our hotel. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Hefei in the not-too-distant future. We’ll be more than willing to serve you again. Thank you and best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Shangri-La Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2019 par Shangri-La Hefei, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!