Note fondée sur 159 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Sara. I apologize for my late reply. Thank you for taking the time for a review.
5 sur 5
par un voyageur de thornton

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Perfect place for a layover. Clean quiet and affordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Hello Roy. I apologize for my late reply. I am glad you enjoyed your stay. Thank you for taking the time to respond to a review. Hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
It’s a great place to lay your head and get breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kenneth GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Curtis for the review. I apologize for the delay in my reply. I will pass this review on to my staff because they make it happen. Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for a review. If you have any questions or concerns please feel free to contact the property.Kenneth
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to the survey. I will pass your information on to the rest of the staff. Once again thank you for staying with us.Kenneth Brown
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. I will let my staff know because they it possible for you to have a great stay.Thank you Kenneth Brown
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lori, Thank you for taking the time to rate your stay with us. I will let the staff know because they are the ones who make your stay enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review, Seth. I will pass this along to our staff. Once again, thank you for staying with us. Kenneth Brown
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello David. Thank you for taking the time to take a survey. If you have any questions or ever stay with us again, please feel free to reach out. Thank you. Kenneth
4 sur 5
par un voyageur de miller

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
need wider bathtubs in the rooms. we had a suite with a king size bed and I was hoping for a wider tub. breakfast was good, easy checkin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. There is not much I can do about the bathtubs. I will pass it along to the management on new construction. Some of our properties have whirlpool tubs. Unfortunately, my property does not. Once again, thank you for the feedback. Kenneth