Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2022 sur Expedia
Evolve Back Hampi is amazing - the property is immaculate, the staff and service, the food, everything are top-notch. Highly recommend
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2021 sur Expedia
Overall Good. Improvements required in outdoor Buffet to keep food warm. Walking path lighting to be improved. Communication about lunch -whether ala carte or buffet was not done .
5 sur 5
par un voyageur

Superb

Publié le 7 déc. 2021 sur Hotels
Lovely place & lovely experience overall
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Most Amazing Stay - The Best staff ever!

Publié le 29 sept. 2021 sur Hotels
Amazing property. The staff were even more amazing with everyone doing more than their best to make us comfortable. The rooms are out of this world. The food was so interesting with changing menus. The guide also did a fantastic job taking us around the ruins of Hampi and sharing the history.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Amazing place

Publié le 15 avr. 2021 sur Hotels
Amazing experience if you want luxury and want to be pampered. Excellent staff and experience.
5 sur 5
par un voyageur de Bangalore

Publié le 6 janv. 2021 sur Expedia
Must visit place. Staff are courteous. Ambiance and design of building on par with Vijaynagar empire palace. Must visit place if you want to have a feel of historic palace. Overall experience awesome
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2020 sur Hotels