Note fondée sur 946 évaluations de clients
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4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Très bon hôtel
Publié le 2 mars 2020 sur HotelsTrès bon séjour. Tout était au top
par un voyageur
Du très bon et du moins bon
Publié le 1 janv. 2019 sur HotelsBon hôtel en général mais questions nourriture c’est pas génial le service au bar est moyen dès que l’on veut un cocktail
La chambre est plutôt sympa sauf celle qui sent le tabac froid et celles qui sont mal isolées au niveau des fenêtres sinon le personnel est très agréable le petit déjeuner est aussi très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Village Hull, Gestion de l’hôtel
Cher invité
Merci pour vos commentaires sur votre récent séjour à l’Hôtel Village. Je suis heureux que le personnel de l’Hôtel vous ait souhaité la bienvenue et qu’il se soit occupé de vous pendant votre séjour. Je transmettrai vos commentaires à l’équipe de Maintenenace sur les problèmes que vous avez rencontrés. dans votre chambre.
Merci encore pour votre avis
Cordialement
Paul Bentham
Directeur général
par un voyageur
Good hotel which would need nicer reception staff
Publié le 3 mai 2018 sur HotelsBeing a regular customer of the village hotel in Edinburgh i was expecting the same standards, i was wrong, this hotel is way older and would need new furnitures. staff at checkin and checkout didn’t seem interested in helping me changing details on the invoice, not rude but complete disinterest toward the customer.
That being said the hotel is clean, food is good and i had a huge tv on a champions league night, i might have talked to the wrong person who was definitely not made for customer service.
Location is not the best to go in city centre but close to exits
par un voyageur
Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
par Thierry
Publié le 1 févr. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Village Hull, Gestion de l’hôtel
Good MorningThank you for your feedback we look forward to welcoming you again in the future.Kind Regards
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Sue, Gestion de l’hôtel
Good morning Nnaemeka,Thank you for choosing to stay with us at Village Hotel Hull.Customer feedback is very important to us and we really appreciate the time you have taken to provide yours.I am delighted to see that you enjoyed your stay with us. All feedback is reviewed and I am delighted that everything was to your satisfaction.Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Kind regardsSue
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Overall ameneties
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Sue, Gestion de l’hôtel
Good morning Robert,Thank you for choosing to stay with us at Village Hotel Hull.Customer feedback is very important to us and we really appreciate the time you have taken to provide yours.I am delighted to see that you enjoyed your stay with us. All feedback is reviewed and I am delighted that everything was to your satisfaction.Thank you once again for your feedback, we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.Kind regardsSue
par un voyageur
Be one if the village people,
Publié le 25 févr. 2024 sur HotelsA lovely posh hotel on the edge of the city, iy has a lovely pool downstairs and a starbucks on site with friendly staff, upper class but I'd happily stay with Village again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Village Hotel Hull, Gestion de l’hôtel
Good MorningThank you for your feedback.We are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you return in the future.Kind Regards
par un voyageur
Average, a little overpriced for what it is
Publié le 7 févr. 2024 sur HotelsNo sockets in the room apart from at the table so nowhere to charge phone during the night.
Breakfast was pretty average, no choice in the continental.
Generally don’t like fitness and spa open to public in hotels. Seemed extremely busy with people just walking and out the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Village Hull, Gestion de l’hôtel
Good AfternoonThank you for taking the time to leave your feedback.We look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards