Note fondée sur 1 036 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Petersburg

Publié le 4 mai 2024
Great stay - highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
As a valued guest we appreciate your feedback and are delighted to hear you had a great stay. We take great pride in not only meeting but exceeding expectations. Thank you for your time and come visit us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating! We appreciate your post and hope to be of service to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating! We appreciate your post and hope to be of service to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024
I loved that we could walk all the way to the football stadium indoors most of the way. I was not a fan that there was no complimentary breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
As a valued guest we appreciate your feedback and are delighted to hear you had a great stay. We take great pride in not only meeting but exceeding expectations. Thank you for your time and come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Very excellent hotel best of the area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
As a valued guest we appreciate your feedback and are delighted to hear you had a great stay. We take great pride in not only meeting but exceeding expectations. Thank you for your time and come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating! We appreciate your post and hope to be of service to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating! We appreciate your post and hope to be of service to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating! We appreciate your post and hope to be of service to you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
We take great pride in servicing your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. We hope to see you again whenever your travels bring you back to Indy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
The staff was amazing! Everyone we interacted with was extremely pleasant and helpful. We had access to the executive lounge. The food offerings were varied and there was something for everyone in my family. We would definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Phil Ray, General Manager, Gestion de l’hôtel
As a valued guest we appreciate your feedback and are delighted to hear you had a great stay. We take great pride in not only meeting but exceeding expectations. Thank you for your time and come visit us again soon!