Note fondée sur 77 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Best Property to stay in indore
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Guests’ reviews I read before booking the hotels were mixed. Nevertheless, I went ahead and booked. I was not wrong in my decision. Room service was quick and prompt. Over all, I had a pleasant stay for two days. Thank you Fairfield!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Terrible experience at breakfast on 24th dec

Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Liquer store

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Good location next to a liquer store. Staff was helpful and nice. Restaurant was good with good service. Beside the traffic and honking outside (like allmost all India), it was a nice stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Run down property with small rooms and bathrooms. However, food is good and is reasonably priced.
5 sur 5
par un voyageur

value for money

Publié le 31 oct. 2023 sur Hotels
Stay was good and comfortable, helping staff.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Bonvoy has lost the customer centricity. I have had much better experiences at other chain hotels to day at the least this year. They have become much more rigid and un-serving. The loyalty program and recognition has also lost the glory it once had.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels