Note fondée sur 166 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,we welcome feedback that will help us improve and are open to your suggestions!Maybe you could elaborate on your review and send us your ideas by email - it would be greatly appreciated!Gorgeous greetingsEllaGuest Relations Agent
5 sur 5
par un voyageur

tres bien

Publié le 22 juin 2022 sur Hotels
tres bon rapport qualite prix. Un peu eloigne du centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2022 par Ella (McDreams Support), Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your excellent review. We are happy to hear that we were able to meet your expectations. We hope to see you back soon! Gorgeous greetings Ella Guest Relations Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Lieber Thomas, herzlichen Dank für Deine erstklassige Bewertung.Dein Dream Team freut sich sehr darüber.Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch!Traumhafte Grüße,EllaGuest Relations Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Dear Sze Teck,thank you for your excellent review. Your Dream Team is happy to hear that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back soon!Gorgeous greetingsEllaGuest Relations Agent
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Dear Romano,we welcome feedback that will help us improve and are open to your suggestions!Maybe you could elaborate on your review and send us your ideas by email - it would be greatly appreciated!Gorgeous greetingsEllaGuest Relations Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Super Ausstattung
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Lieber Peter, herzlichen Dank für Deine erstklassige Bewertung.Dein Dream Team freut sich sehr darüber.Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch!Traumhafte Grüße,EllaGuest Relations Agent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Lieber Kurt-Maximilian, vielen Dank für Deine hervorragende Bewertung.Dein Dream Team freut sich sehr darüber.Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch!Traumhafte Grüße,EllaGuest Relations Agent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, herzlichen Dank für Deine exzellente Bewertung.Dein Dream Team freut sich sehr darüber.Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch!Traumhafte Grüße,EllaGuest Relations Agent
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Liebe Erika, vielen Dank für Deine tolle Bewertung.Dein Dream Team freut sich sehr darüber.Wir freuen uns auf Deinen nächsten Besuch!Traumhafte Grüße,EllaGuest Relations Agent
4 sur 5
par un voyageur

Great place to stay overnight but can be noisy

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
We stayed there for the second time and would give 5 stars but it appeared that the soundproofing of the hotel is very bad. Guests in one of the rooms had a loud conversation with some strange low frequency music till 3 a.m. It was really hard to sleep and there was no reaction from the hotel's staff. Other things were perfect. The hotel was very clean, beds comfortable and we liked it very much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Ella (Guest Relations Agent), Gestion de l’hôtel
Dear Antoni, thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry that your sleep was disturbed. At McDreams, we put a lot of care and effort into making sure all our guests get a good night's sleep.To make your stay as enjoyable and relaxing as possible, we have installed sound insulation in all our rooms that goes beyond legal requirements.Nevertheless, noise from neighbours is something we cannot always influence.We hope that you enjoyed your stay with us nevertheless and look forward to welcoming you back next time.Gorgeous greetingsEllaGuest Relations Agent