Note fondée sur 430 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Vraiment super. Une chambre magnifique et un petit déjeuner fantastique. Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur de MARSEILLE 09

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Hôtel aux prestations parfaites , excellent accueil de la part du personnel et très bon petit déjeuner. Chupa chups gratuites à l'accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! So glad you enjoyed it.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Hous keeping was horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
We paid over $300 for two nights and one day. I picked this hotel, because I've stayed here in the past and had a pleasant experience. Check in was easy, our room was nice. The curtains were hanging off the track on the top corner, and room was extremely bright in the morning so We got up early and had breakfast,and went back to the room to get some rest. We were woken up to the sound of the fire alarm going off. They called the room after about 15 minutes to let us know it was an annual fire inspection. But given that we were only staying here for one day to get some rest it would have been nice to know that the fire alarm would be going on and off for over an hour in hour. For the price we paid, i was just hoping for a better experience. I requested a receipt when we left, and was told we have to get one from the 3rd party we booked through. Which is extremely understandable, but now we have an additional forty dollar charge on our card.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.The 40.00 is for the incidental hold and will be released in a few business days
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Very nice hotel, it is new, it has a good breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Clean and nicely laid out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Christie, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!