Note fondée sur 881 évaluations de clients

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3,7 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
Romm was not so clean. Need to be refreshed. Outside of the hotel look good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Microtel Inn & Suites by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review. I am truly sorry you didn't have a pleasant experience when staying with us. We strive to make sure each guest has a memorable experience and we didn't do that for you. I will share your comments with our housekeeping staff so we can improve.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2021 sur Expedia
Personnel accueillant et souriant. Vraiment propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Nous sommes très heureux d'apprendre que vous vous êtes senti en sécurité dans notre établissement. Et que vous avez globalement apprécié votre séjour. Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous laisser un avis.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
It was great from the start
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Microtel Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review and for your stay, we hope to see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Microtel Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Y
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Microtel Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you Susan!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
We picked this hotel because it is near the airport and we had a very early flight scheduled. Our room did not have a working phone and the alarm clock did not work. I complained to the front desk. They would not help me. I wanted them to call the manager and the maintenance man but she would not do it. And she did not get me an alarm clock. I will never stay in a Microtel hotel again. It was very noisy all night too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Microtel Inn and Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us, and taking the time to review our hotel. First off, I want to apologize for the service you were provided, which is not at all acceptable. I will be speaking with both my front desk staff as well as maintenance regarding your comments so this will be avoided in the future. I hope you choose to stay with us next time you are in Jacksonville Airport area, so you can see we have made improvements as needed
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Microtel Inn and Suits, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!