Note fondée sur 257 évaluations de clients

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4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
RAS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Dicky Panjaitan, Gestion de l’hôtel
Dear Karmelita,Thank you for taking your time by giving us the best rating star pertaining to your recent stay at our hotel. We are looking forward to having you in the near future.We HeART You !Dicky PanjaitanGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Convenable pour le prix

Publié le 5 juin 2023 sur Hotels
Convenable, une climatisation avec un moteur qui siffle, donc j’ai arrêter la clim . De l’eau qui s’évacue mal dans la douche et quand vous êtes au 6ème étage vous avez de la musique du bar jusqu'à 12h pm (minuit) pour le reste ok. Un petit-déjeuner que pour les asiatiques donc pour du beurre ils connaissent pas ! En France ca reste un hôtel propre , classique mais sans étoiles. Bon marché ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2023 par Dicky Panjaitan, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you for taking your time to write your experience pertaining to your recent stay at our hotel. Following your highlight feedback about your experience, our team will taking action and we're appreciate your comment.Thank you again for sharing your thoughts. We would love to welcome you back to ARTOTEL Thamrin Jakarta for a better stay.We HeART You !Dicky PanjaitanGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mai 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Chambre agréable mais un peu bruyant

Publié le 7 déc. 2016 sur Hotels
Hôtel sympathique et agréable mais un peu bruyant (comme hélas partout à Jakarta hélas). Petit déjeuner complet
5 sur 5
par Adeline de Paris

Perfect

Publié le 25 mai 2016 sur Hotels
Perfect locaction / nice staff / good breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2015 sur Hotels
4 sur 5
par Michel de Montreal

First, a nice midrange hotel

Publié le 19 févr. 2015 sur Hotels
After checking several hotels in the area I settled on this one. Not for the artsy decor that may end not be to everyone taste. May be a little overpriced for this category of hotel. Small but very well appointed room, clean, extremely nice bedding and good bkfast does it for me. Location is good for tourism and business And staff is eager to help.
3 sur 5
par Abdelhak de Beijing

Bel hôtel

Publié le 25 oct. 2014 sur Hotels
C'est un bel hôtel maid pas adapté aux familles
4 sur 5
par un voyageur

So so

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Nice location and cool building, unfortunately the rooms are tiny, there are better options around for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for taking your time to write your experience pertaining to your recent stay at our hotel.We’re glad to learn that you had a wonderful journey with us as well as enjoyed our hotel ambiance and facilities.Our guests comfort is our utmost priority, therefor we strive to provide the excellent service and facilities to our guest.Looking forward to welcoming you back on your next return.We HeART You,Dicky PanjaitanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Great modern, clean & convenient hotel!staf and manager excellent - doubled length of stay but forgot to press breakfast included (it’s yummy) so they matched o line price even though my mistake - so helpful and fluent in English for great assistance ! Gym for boosts near my but no pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2023 par Dicky Panjaitan, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for taking your time to write your experience pertaining to your recent stay at our hotel. We’re glad to learn that you had a wonderful journey with us as well as enjoyed our hotel ambiance and facilities.Our guests comfort is our utmost priority, therefor we strive to provide the excellent service and facilities to our guest.Looking forward to welcoming you back on your next return.We HeART You,Dicky PanjaitanGeneral Manager