Note fondée sur 98 évaluations de clients

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3,0 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Canada

À 20 minutes de l'aéroport si pas trop de trafic

Publié le 25 mars 2017 sur Expedia
J'ai eu une petite chambre confortable pour le prix . Un peu éloigné de l'aéroport wt on doit dfaore attention au prix des taxis
3 sur 5
par un voyageur

Juste pour une nuit entre 2 vols

Publié le 15 sept. 2015 sur Hotels
A 30 minutes de l'aeroport en voiture dans le quartier Aeropolis, un coin juste avec des hotels et quelques restaurants. Très grand lit qui prend toute la place.Propre.salle de bain très petite.La clim et le wifi fonctionnent dans la chambre.On entend quelques avions atterrir mais ce n'est pas trop gênant. Seul bémol le petit déjeuner qui est seulement pour 1 personne. Une box avec un petit sandwich, une omelette et un verre d'eau. Un service de navette gratuit est dispo avec des départs toutes les heures.
3 sur 5
par Phyllis de Luxembourgeois

Publié le 24 août 2015 sur Hotels
Moyen mais pour le prix on peut pas demander plus.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2023 sur Expedia
The toilet smells when the door is opened. The shower gel holder is broken and unusable. AC blower is noisy as well as the noise from window. The only thing good is the friendliness from the staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Good and nice
2 sur 5
par un voyageur

Not pleased at all

Publié le 1 août 2019 sur Hotels
Tried to save a little money but bad attitudes at this hotel obvious. Check-in guy 7/30/19 at 23:30 acted condescending. Girls at reception next morning nice though. Would of been better off paying the little extra and booking at Di'Prima hotel nearby instead, getting decent breakfast and a whole lot more besides. Saving the extra $10 USD was not worth it and Swift Inn got the last laugh on bit of savings. Checking in, the guy who was at the reception with "care less" demeanor not smiling acting like it was big hassle for us to use hotel airport shuttle service. Apparently this "shuttle" is only 3 times in the morning. Hotel advertises its shuttle service like its a real big perk, but don't take them seriously. Ended up taking a cab instead of putting the hotel out for their ridiculous shuttle service that didn't seem like it wanted to run anyway. Breakfast was a big joke, as all you get is some rice and a tiny bowel of soup,and for one person only, not two. Lady in restaurant saying "that's all we get." When first asked what breakfast she replies with lack of intelligent look and blurts out "bread." My wife complained and they finally brought out another bowl of soup. But hardly any food to eat so don't pay extra for breakfast as you will go hungry here anyway. King size bed was just 2 single beds pushed together. Had to squeeze into tiny bathroom, as room was so small, door hit bed when entering. Air Conditioner worked, but not really that cool. Will not return here again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2019 sur Expedia
Access to the airport is too far. there is construction road near the hotel
1 sur 5
par un voyageur

Staff behind your back since you check in when uou

Publié le 1 janv. 2019 sur Hotels
Booked for 24 hrs when reached hotel was told hotel is transit hotel and my booking for 8 hrs so I need to check out after 8 hrs after I check in so had to go out all day waste time and when back then checked In don’t even give you grace period like other hotels for extra hr start calling your room that you want to check out if not if extra time will be charged so rude and unprofessional being in hospitality industry
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2019 par Lia, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Priyesh, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2018 sur Expedia
空港からは車で約20分程度かかりました。(第3ターミナルから)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2019 par Lia, Gestion de l’hôtel
Thanks you for your stay.