Note fondée sur 341 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024
Zero housekeeping, nasty floor, minimal towels, for five nights at $300/night. Rude staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,While we thank you for being our guest and sharing your feedback, we hope you'll accept our sincerest apologies for any housekeeping issues you encountered during your stay. We want to assure you that we do engage in deep cleaning processes, and we appreciate you informing us of a need to address our housekeeping policies and procedures. Thank you for your comments. We hope to see you again and impress you with our improvements.Sincerely,Rick NormanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
The ease of check in and check out. Friendly people. Will always make Marriott my stay over from now on. Sorry Best Western
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Verna,Thank you for sharing your positive experience at Courtyard by Marriott Jekyll Island. We're delighted you enjoyed our friendly service and convenient check-in services. Please return soon for another relaxing time.Sincerely,Rick NormanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ginger,We're glad to hear our location contributed positively to your experience. It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back again to Courtyard by Marriott Jekyll Island. Sincerely,Rick NormanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels