Note fondée sur 322 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de france

bon hôrel pour une étape

Publié le 8 juill. 2011 sur Hotels
Chambres propres, petit dèj inclu. Un peu de bruit toutefois mais il faut dire que beaucoup de personnes victimes de la tornade étaient relogées ici donc on ne va pas faire les difficiles; Situé en bord d'autoroute donc facile d'accès mais avec l'inconvénient du trafic... Hôtel recommandable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
The room needed some maintenace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
It was clean, conveniently located, and staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Clean and nice service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback. If there is anything specific we can do to improve your next visit please let us know as we take our customer feedback seriously. We hope to have you back with us very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Staff was very responsive! From front desk to GM, the entire staff was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate you for letting us know that you enjoyed our courtesy and hospitality. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Customer service was very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
We're grateful for your kind comments, and we hope to have the pleasure of your company on another occasion.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nathan Camp, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience and valuable feedback, and we cannot wait to welcome you back for your next stay!