Note fondée sur 58 évaluations de clients

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4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Wonderful experience and really very good delicious breakfast fast and I like stuff services thank you for making my stay wonderful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
One night they had a band that cranked up the amplifier so loud you couldn't hear yourself think inside the room. I had to move to get away from the noise. Otherwise, this is a spectacular hotel in Kampala with great views.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

John Sengendo

Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
Great stay at this hotel, it exceeded my expectations. Food was great, services where on point
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2023 sur Expedia
Marriott is losing its customer centricity, it seems to be a global phenomenon. It has become a common observation. I have had better experiences with other hotel chains atleast in this year.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Brian, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Patel,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of this poor service delivery is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Best regardsBrian MukiibiActing Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Satisfying

Publié le 14 août 2023 sur Hotels