Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Quebec City

Publié le 16 oct. 2019 sur Expedia
Very convenient location. Room spacious and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Asst. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung for your visit to Kaohsiung and taking the time to give us a review. We are pleased to know that the overall quality of your stay was good. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience. Once again, thank you for staying at HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung and giving us the opportunity to serve you. We look forward to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très bien placé et cosy

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
Chambre spacieuse, propre, bien isolée , literie excellente. Hôtel très bien placé (sortie 3 du métro a quelques mètres seulement de l'entrée du bâtiment), centre commercial juste en face avec un grand choix de restaurants. Buffet petit déjeuner inclus de bonne qualité et de choix variés dans une grande salle très agréable. Juste une chose à savoir, l'accueil est situé au 30ème étage de l'immeuble et les chambres sont entre le 23 et 29 étage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Asst. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest Mr./Ms. Eric , Thank you for choosing to stay at HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung for your visit to Kaohsiung and taking the time to give us a review. We are pleased to know that the overall quality of your stay was good. In the future, we will continue to elevate our services and facilities to further enhance guests’ stay experience. Once again, thank you for staying at HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung and giving us the opportunity to serve you. We look forward to welcome you back in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
交通非常方便,服務員有禮
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Hotel Cozzi , Gestion de l’hôtel
親愛的和逸貴賓 YAT FAI 先生/小姐:誠摯感謝您對於HOTEL COZZI和逸飯店‧高雄中山館的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您於對本飯店的整體品質給予4顆星之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。再次透過此留言表達本飯店衷心的感激。日後,期望您繼續給予HOTEL COZZI和逸飯店‧高雄中山館支持與愛護,我們將以更優質的服務品質回饋您對本飯店的用心。本飯店全體同仁竭誠歡迎您的再度光臨。敬祝 平安順心
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Hotel Cozzi Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
親愛的和逸貴賓 peiying 小姐:誠摯感謝您對於HOTEL COZZI和逸飯店‧高雄中山館的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您於對本飯店的整體品質給予8分之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。再次透過此留言表達本飯店衷心的感激。日後,期望您繼續給予HOTEL COZZI和逸飯店‧高雄中山館支持與愛護,我們將以更優質的服務品質回饋您對本飯店的用心。本飯店全體同仁竭誠歡迎您的再度光臨。敬祝 平安順心
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Hotel Cozzi Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 KENG PO ROGER 先生 鈞鑒:誠摯感謝閣下對於HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您對本飯店的整體品質給予滿分之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。再次感謝您對HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持,同時感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見,任何意見回饋皆能使我們做出改進並滿足您的入住體驗,這是我們的使命及目標,謝謝您。敬祝 順心如意
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very conveniently situated next to MRT and a shopping mall. All staff were friendly and professional. Not a vacation resort, but it’s a perfect stay for business trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin ,We sincerely appreciate your support and positive feedback for Hotel COZZI Kaohsiung Zhongshan. Your encouragement serves as the driving force behind our continuous improvement. Hotel COZZI Kaohsiung Zhongshan has always been committed to providing attentive and satisfactory service quality at all times. We are delighted that you had a wonderful time here and eagerly look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
朝食はもう少し頑張ってもいいと思います。 味とか、見た目とか。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Hotel Cozzi Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
お客様 SHINYA様この度はHOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiungをご利用いただき誠にありがとうございます。また、大変お忙しい中にもかかわらず、貴重なコメントを賜り心から感謝申し上げます。頂戴いたしましたアンケート内容から、この度のご宿泊にご満足いただけたものと推察し安堵しております。なお、朝食内容がご期待に添えず、誠に申し訳ございませんでした。早速料飲部責任者にお客様のコメントを伝え、真摯に受け止めると同時にメニューの見直しなどを検討する所存です。この度は台湾でのご滞在先にHOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiungをお選びいただきましたこと重ねて御礼申し上げます。今後もより多くのお客様に心地いい、思い出深いステイをご満喫いただけるよう、一層のサービス向上に努めて参ります。またの機会にご来館くださいますよう、スタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。
5 sur 5
par un voyageur

Recommend

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Very nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 Selena 先生/小姐 鈞鑒:誠摯感謝閣下對於HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您對本飯店的整體品質給予滿分之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。再次感謝您對HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持,同時感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見,任何意見回饋皆能使我們做出改進並滿足您的入住體驗,這是我們的使命及目標,謝謝您。敬祝 順心如意
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Hotel Cozzi , Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 YAHUI 先生/小姐 鈞鑒:我們很高興聽到您度過了一個愉快的假期,並喜愛HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的設施和服務。您對我們的讚美及發自內心的喜悅我們感到很榮幸。也感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見。同時,感謝您於意見函中對本飯店的整體品質給予非常滿意之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。您對HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持與讚美使我們團隊感到非常喜悅,同時感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見,任何意見反饋皆能使我們做出改進並滿足您的入住體驗,這是我們的使命及目標,謝謝您。敬祝 順心如意
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung, Gestion de l’hôtel
親愛的貴賓 LIFEN 先生 鈞鑒:誠摯感謝閣下對於HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持與愛護,能夠有機會為您提供服務,本團隊同仁深覺榮幸。同時,感謝您對本飯店的整體品質給予10分之評價,您的支持給了我們莫大的鼓勵。在此,感謝您提供寶貴意見予本飯店及對本飯店持高度之肯定。再次感謝您對HOTEL COZZI Zhongshan Kaohsiung的支持,同時感謝您於百忙之際仍抽空給予我們寶貴的意見,任何意見回饋皆能使我們做出改進並滿足您的入住體驗,這是我們的使命及目標,謝謝您。敬祝 順心如意