Note fondée sur 228 évaluations de clients

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4,5 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2021 sur Hotels
조식이 진짜 최고예요! Le petit déjeuner est meilleur ! The breakfast is
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2021 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for choosing Best Western Hotel Mariacki and for the maximum rating. We are glad that you had a nice time in our hotel and that you enjoyed your breakfast. We cordially invite you again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 13 oct. 2021 sur Hotels
Hôtel situé en pleine ville dans une rue piétonne. Personnel professionnel et sympathique. Restaurant de l'hôtel avec micro-brasserie. Nombreux bars et restaurants aux alentours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2021 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you for choosing Best Western Hotel Mariacki and taking the time to express your opinion. We are glad that both our central location, the restaurant with its own brewery and our friendly and helpful staff have gained your appreciation. We cordially invite you back and hope to get the maximum rating then. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 21 nov. 2020 sur Hotels
Hôtel Bien situé et pas cher Petite chambre propre par contre le ménage n’est pas fait quand c’est un long séjour. Petit déjeuner décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2020 par Łukasz Kala, Gestion de l’hôtel
Dear Florian, Thank you for choosing Best Western Hotel Mariacki and taking the time to express your opinion. According to the information available in the room, due to the current pandemic situation, cleaning of the room during the stay is carried out at the Guest's request. This is the result of procedures to reduce contact and spread of the virus. It is enough to report such a request to the reception staff. The form of breakfast served on a plate is also a result of state regulations, over which we have no influence. We cordially invite you to come back and hope for your understanding in these difficult moments for our industry. As soon as everything is back to normal, we will be able to enjoy the generous breakfast buffet. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

bien pour une nuit

Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
hôtel central, propre, chambre bien mais sur rue un peu bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2019 par Łukasz Kala , Gestion de l’hôtel
Dear MARIANNE, Thank you for choosing Best Western Mariacki Hotel and willingness to share your impressions. We are glad that you appreciated the central location of our hotel and the cleanliness of the rooms. Our central location has both advantages and disadvantages but we hope that what we have influence will encourage you to come back to us.Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Bra hotel.Rent och bra personal. Det var högljutt på kvällarna från gatan och lite svårt att sova.Men annars väldigt bra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Anette, Thank you for visiting the Best Western Mariacki Hotel and taking the time to evaluate it. We are glad that you appreciated both the cleanliness of our hotel and the friendly staff. Our central location has its advantages and disadvantages. These factors are completely beyond our control. However, we hope that the factors we can influence will encourage you to visit us again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for visiting Best Western Mariacki Hotel and taking the time to evaluate it. We cordially invite you again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Luca, Thank you for visiting Best Western Mariacki Hotel and taking the time to evaluate it. We cordially invite you again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Perfekt beliggenhet - topp rom

Publié le 8 déc. 2023 sur Hotels
Gåavstand til alt. Beskjedent plassert i pub/restaurant gata i en av Polens hyggeligste byer. Restauranten som tilhører hotellet hadde veldig, veldig, veldig god mat - må prøves! «Beef Rulade» anbefales! Rommene er små, men holder god standard og er rene og pene. Bærer preg av nøye renholdsjobb. Perfekt mtp pris og beliggenhet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Christian, Thank you for choosing Best Western Mariacki Hotel and the maximum rating supported by your kind words. We are very pleased that your stay in our hotel was successful and tasty. We will be very pleased to host you again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Michele, Thank you for visiting Best Western Mariacki Hotel and taking the time to evaluate your stay. We cordially invite you again. Best regards Łukasz Kala Revenue & Marketing Manager.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels