Note fondée sur 522 évaluations de clients

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3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Kingston Ontario

Hotel près des constructions

Publié le 25 juin 2018 sur Expedia
Pour : Je me suis arrangée à passer le plus de temps loin de l hotel
Contre : commencer par moderniser un peu les équipements, avoir plus des canaux TV, changer les matelas par des neufs
Emplacement : l hotel est assez isolé
L'accueil était à la limite acceptable. J ai demandé deux chambres communicantes, nous avons été séparés, ma famille, dans deux chambres. Le téléphone de ma chambre ne fonctionnait pas et le gérant m'a tout simplement savoir qu'aucune chambre n'était disponible et que si je n'était pas contente je pouvais partir car il y a plusieurs demandes en ce moment et que le prix que j'ai payé pour cette chambre était de loin inférieur au prix du jour. Lorsque je lui ai fait comprendre ma déception après une telle réponse c'est à ce moment qu'il a essayé de tester le téléphone. Il m'a fait comprendre que les tech ne sont pas disponible le dimanche et que pour avoir un RDV il faudrait attendre au moins trois jours et je serai déjà partie. Et de toute façon personne n'utilise les téléphones fixes des chambres mais les cellulaires. Les matelas des ne sont pas confortables. Ils sont usés et doivent être changés. Le mal de dos et du cou était au menu de notre séjour Je ne recommanderai pas cet hotel meme à mon pire ennemi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2018 par Jay, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for your discontent with your stay. As for adjoining rooms our hotel only has two sets of adjoining rooms and a request must be made at the time the reservation is made. If we cannot accomodate such request we strive to locate guests as close as possible. We are in the process of updating all of our mattresses by the end of 2018.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mike,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brittany,Thanks for the stay but sad to see the single rating. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Needs a better breakfast.a doughnut or something.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mary,Thank you for sharing your feedback regarding our breakfast offerings. We appreciate your suggestion for improvement and understand the importance of providing a satisfying breakfast experience for our guests. Your input is valuable, and we will consider it as we work towards enhancing our breakfast options. We hope to have the opportunity to welcome you back and offer an improved breakfast selection in the future. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback and the 4 out of 5 rating. We appreciate your positive comments. If there are specific areas where we can further enhance your experience, please let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Hotels
The hotel is ok. If you need something cheap and easy access from the highway it’s an ok option but the place you can tell was very cheaply remodeled and the finish work on a sub par. Also I was willing to pay the fee for ease of use but $40 cash to the “manager” for early check in was pretty sketchy. The breakfast was also just ok. The area was clean but only had the waffle machine working. No juice and the machine was “broken”.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We appreciate your recognition of our hotel's affordability and convenient location. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We take your feedback seriously and will work to improve our services and accommodations. We appreciate your input and will strive to provide a better stay for future guests.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Zach,Thank you for staying with us and giving us a 10 out of 10 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Aubrey,Thank you so much for the five-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Bonnie,Thanks for staying with us and giving us an 8-star rating. We appreciate your ratings and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It will be highly appreciated. Hope you will visit us again soonSincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear karla,Thanks for your kind feedback. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager