Note fondée sur 544 évaluations de clients
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4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juin 2023 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix. Très bon accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par TINA, Gestion de l’hôtel
Thankyou very much heartly appreciate your review management.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2016 sur Hotels
par Cyril de Paris
Répond aux attentes d’un motel
Publié le 9 juill. 2015 sur HotelsSéjour d’une nuit. Répond parfaitement aux attentes d’un motel : dormir dans un lit. Donc rien à dire. On sait à quoi s’attendre dans ce genre de motels.
Si vous voulez du luxe, mettez-y le prix et aller ailleurs !
Sentait légèrement la cigarette malgré la chambre non-fumeur, mais bon, c'était supportable.
Petit-dej = café/thé + gateaux genre donut
par un voyageur
Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
This motel is simple and comfortable and affordable. If you don’t like traffic noise, it may not be the best place for you because it is right on the highway. The staff is always friendly and helpful. This is a common stop for us when we go from Washington south to California.
par un voyageur de Elk Grove
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Clean rooms and easy access.
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Clean, convenient. A great value for a layover while traveling.
par un voyageur
Disappointed
Publié le 31 déc. 2023 sur HotelsI've stayed here many times and this time was fine.
Except, check-in, there was NO ONE there to check people in who could speak or understand english. There was a couple in front of me trying to rent a room for the night and it probably took a 1/2 hour. They would have gone across the hi-way to a different motel if they could have parked their truck and trailer there, but there was no room.
I'm sorry, but that's not a way to operate a motel.
Hopefully it doesn't happen to you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par TINA, Gestion de l’hôtel
Extremely sorry this had happened first time due to some emergency happened so for some hours we need to take care it will try not happen again sorry once again heartly hope you will understand the situation management.
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Is excellent just to spend the night and rest, and continue your trip
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia