Note fondée sur 109 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2023 par Vilaivan Kasikul-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lilian,Thank you very much for reviews of your recent stayed with us and hopefully you will be back to stay with us again next time in Koh Lanta.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Accueil génial 😁

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Le meilleure accueille de toute ma vie la réception souriante hotel bien située possibilité de louer des scooters sur place piscine très propre hôtel calme le jardin très bien entretenu et ne prenez pas les en compte les commentaires négatifs ils on goûter au luxe et ils veulent payer les chambre pas chère et luxueuse en tous cas je vous conseille cette hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Tres belle hotel avec un personnes agréable et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Vilaivan, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind reviews , We look forwardt to welcoming you soon for your next visit in Koh Lanta. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur de canada

Publié le 5 avr. 2018 sur Expedia
Pour : Tout, l'emplacement qui se trouve à environ 5 minutes de la magnifique plage de Long Beach, le personnel de l'hôtel
Contre : Avoir un restaurant sur place. Avoir des chaises et des parasols sur la plage serait parfait, il n'y en a aucun.
Emplacement : Il n'y a pas grand chose à faire sur l'île Lanta hormis se promener en moto et la baignade dans la mer ou à la piscine.
Resort très tranquille. Nous étions dans un bungalow c'était très bien. Beaucoup d'espace. Très grande chambre. Le personnel est toujours souriant et très aimable. Nous avons loué une moto pour la durée de notre séjour sinon vous allez trouver le temps long. Nous avons adoré notre séjour. Nous sommes venu pourv4 jours et finalement nous y sommes rester presque 3 semaines.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2018 par Vilaivan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. It is our pleasure to know that you had a great time at our hotel. We will keep giving our best to our beloved guests. Look forward to seeing you again next time. Kind regards,
3 sur 5
par Mario

Publié le 7 déc. 2017 sur Hotels
Seul bémol le resto a 1 km du complex Piscine bien entretenue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2017
We are regret to heard that, you had not satisfactory with overall of our services and facilities Firstly we are sorry for your touching rude service from our crew members. We will aware and be more careful about this matter
3 sur 5
par un voyageur de cognac

Disappointed

Publié le 2 déc. 2017 sur Expedia
Also known as peaceful resort. On first impression this resort was Ideal. The pool is a reasonable size and very clean. Our room was also a reasonable size but were a bit concerned that instead of being handed a key to open it, we were handed a padlock as there was no lock on the door! The shower was clean although the water pressure was very low which seems to be the norm in Thailand. Now to our first night in our room 104. Suffering with jet lag and extremely fatigued I was awoken by other guests walking around above us in their room and also next to us and I could actually hear them hanging clothes up in their wardrobe. The walls are incredibly thin and you can hear everything that goes on. At 5am we were awoken by the call to prayer from a local mosque a stones throw away which was extremely annoying and lasted around two minutes. When I finally got back to sleep I was then awakened by the chamber maids who were chatting away to each other for a good 30 minuties in the room next door and whilst walking to and fro outside our room. The free WiFi was very free for it had completely left this resort, it was virtually non existent. I was very happy that we only booked two nights here. On a positive note the staff were very polite and courteous but we would never return because of the points given above.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Terribly sorry to hear that, you are extremely dissatisfied about your recently stay with us. We all here are always listen to all the guest inquiry especially about their room for example unhappy with whatever reasons.We once again, sorry for your inconvenience stay. Do hope we have a chance to be at your service for your next visit, if any. Sincerely yours,
5 sur 5
par Lisa

parfait

Publié le 24 nov. 2017 sur Hotels
très bel hotel avec accueil parfait. Piscine très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2017
Your rating our resort as very good on your recently stayed very much appreciated to all of us here. If we can be of any assistance to you in anyway, please feel free to contact us at earliest convenience. We looking forward to be at your service in the future. Sincerely yours,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Jean-claude

Publié le 1 févr. 2017 sur Hotels
Deuxieme sejour agreable...
4 sur 5
par Patrice

Publié le 22 déc. 2016 sur Hotels
Belle plage