Note fondée sur 171 évaluations de clients

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3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
I hope next time if payment have been paid it should be update. So all staff will know what going on especially if costumer add breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Great experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2022 sur Expedia
Bilik okay, cuma katil 2 2 patah hanya letakkan batu bata untuk bertahan. tak sesuai dari segi keselamatan..
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 5 oct. 2020 sur Hotels
happy & enjoy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2020 par Wani, Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for patronizing our hotel and endorsing our services. We are extremely delighted to note that you found our staff to be accommodating and helpful.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2020 par Wani, Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for patronizing our hotel and endorsing our services. We are extremely delighted to note that you found our staff to be accommodating and helpful.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2020 par Wani, Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for patronizing our hotel and endorsing our services.
2 sur 5
par un voyageur de KL

Publié le 29 août 2020 sur Expedia
The last time I stayed here was about 3 years ago. And the resort was poorly maintained since then. I stayed in room 302 on 23rd aug 2020. (1) the bathroom sink tap was lose and almost broken (2) there was no hot water in the bathroom (3) the room was missing hotwater kettle, asked for it but was delivered very late (4) the room telephone was not working (5) breakfast set is quite pathetic and not worth the value (7) the bathroom bidet was leaking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2020 par dash Box Hotel, Gestion de l’hôtel
Greetings from Dash Box Hotel Cyberjaya! Thank you for choosing Dash Box Hotel Cyberjaya as your preferred choice of accommodation during your recent visit in Cyberjaya. We will take note on your comments and do better to improve our services. We look forward to welcome you again in the future. Thank you and best regards,