Note fondée sur 753 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2022 sur Hotels
Très propre sauf que le tapis ne sentait pas très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par tc, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Quebec

Endroit tranquille pour un coucher sur la route

Publié le 30 avr. 2017 sur Expedia
Hôtel propre personnel souriant un endroit pour bien dormir car tranquille et les fenêtres se rouvrent pour ceux qui aiment dormir sans l'air climatisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2017 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Merci de rester avec nous
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024
The room was a good size, clean, and comfortable. I did like the bathroom in the room. It was small and tight especially with closing the door. A person has to move around the toilet to be able to close/open the door. It would be better if the door open into the room or a pocket door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Please visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Felt very comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Comfort inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Staff was extremely friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate and value your review regarding your stay. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Please visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Comfort inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Glad you enjoyed your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
The staff were very friendly. The room was very dusty and made my allergies flair up and the other guest were noisy all night up til 5 a.m. We tried to contact the front desk and no answered. Other than the dust and the noise it would of been an okay stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Halie Fritz , Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations during your stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements. These issues have been escalated to Management. We hope for the opportunity to properly host you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Lovely stay

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
We loved our short stay. Hotel has that new feel to it - clean, up to date. The hotel was quiet as it's off the highway. IHOP and truck stop next door very convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Halie, Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Halie FritzFront Desk SupervisorComfort Inn Pocono Lakes Region
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Halie Fritz, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations during your stay. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We hope for an opportunity to properly host you in the future.