Note fondée sur 124 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de RENTON

Publié le 14 mars 2024
I love the layout of the rooms at Home2 Suites. They allow for two people to work at a desk in the room. Although I would suggest (since they have this option) that they put two desk seats in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Denise Philips General Manager , Gestion de l’hôtel
We love that you enjoyed the desk in the room. This is one of my favorite features as well. the flexibility to move the desk either to work or eat is very nice. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Denise Phillips, General Manager, Gestion de l’hôtel
We love hearing your suggestions for improvements on being better than good and would love to be great. We hope you return to see our improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for 10 out 10. We appreciate your business. We hope to see again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We would love a 5 next time. Please feel free to reach out to us with suggestions for improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out 10. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Clean, love having a fridge and silverware. Beautiful view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback. We are to glad to hear that you enjoyed the Kitchenette.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips, General Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Southlake

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Quiet, secluded and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Denise Phillips, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Had a great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Denise Favorite, Gestion de l’hôtel
Wonderful! We are happy to hear that your stay was great! We appreciate your feedback. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Check-In was so quick! I phoned when we arrived In town. They were expecting us. The room was great and plenty of room! A/C was a little noisy, it was OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Denise Phillips, General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are so happy your check went quick. We are sorry to here your a/c was a bit noisy. I would love to know what room it was? I would like to check with maintenance to see if this issue has been looked at.