Note fondée sur 672 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Terrebonne

Publié le 19 juill. 2018 sur Hotels
Hôtel moyennement propre, dans cartier pas super rassurant, le prix était bon mais vous avez pour ce quoi vous payez. Chambre quand même propre ça sentait l'eau de javel en entrant dans la chambre. Petite salle de bain et état de douche discutable.
3 sur 5
par Roxanne de Quebec

Cet hotel fait ce qu'il a à faire, soit dormir

Publié le 22 mai 2016 sur Hotels
Cet hotel fait ce qu'il a à faire, soit dormir. Manque un peu sur le service au chambre, ils viennent faire le lit mais ne refile pas de serviette, débarbouillette, shampoing (on etait 3, alors la petite bouteille a pas fait long feu!). Carte de la chambre a faire réinitialiser à tout les jours. Travail a faire sur la propreté mais sinon c'était ok.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ronald,We are thrilled to hear that you enjoyed our service during your stay. Your feedback is truly appreciated as we strive to provide exceptional experiences for all our guests. We hope to welcome you back soon to create more wonderful memories for you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello LaDawn, We regret to hear that your experience was not fully satisfactory. Please feel free to contact us directly to discuss any aspects of your stay that may have fallen short of your expectations. We value your feedback and aim to provide excellent service to all our guests.
5 sur 5
par un voyageur de alb

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,We are thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay with us! If you have any further comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope to welcome you back soon for another fantastic stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, We at the RED ROOF INN WASHINGTON DC - LANHAM appreciates your scoring of 6/10 in regard to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests. Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon. Sincerely, Kerry-Lee Red Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Hassan, The staff at the Red Roof Inn Washington DC - Lanham and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
I like their services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Gabrielle RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave a review, Desmond. The staff and I at the Red Roof Inn Washington DC - Lanham appreciate your 5/5 score following your stay. I am thrilled that you liked our services. At Red Roof, we aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. Please know that we value you as our guest and appreciate your feedback.Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area. Sincerely, Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Great Mexican and Jamaican market across the street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kole, We're thrilled to hear that you enjoyed the nearby markets during your stay. Exploring the local area is always a fantastic way to immerse yourself in the culture and flavors of the destination. We hope you had a wonderful time discovering all the unique offerings just steps away from our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Enes,We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.