Note fondée sur 885 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Assez bon rapport qualité prix

Publié le 5 mai 2023 sur Hotels
Petit-déjeuner inclus très apprécié. Motel avec piscine. Chambre et sdb assez spacieux. Seul défaut : l'emplacement. Rien pour manger qui ne soit accessible à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par Frontdesk, Aaron, Gestion de l’hôtel
We are very happy you enjoyed your stay at the Mission Inn! It is true not very many restaurants for walkers.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Frontdesk, Aaron , Gestion de l’hôtel
Thank you Hubert for taking the time to send us your feedback! See you next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel confortable

Publié le 21 sept. 2022 sur Hotels
Hotel agréable, chambre spacieuse, piscine agréable quand il fait tres chaud !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2022 par Frontdesk, Aaron, Gestion de l’hôtel
Thank you for sending us your feedback! We
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Expedia
Très belle chambre, très propre. Cependant l’insonorisation est déficiente. On entendait la télé de la chambre voisine, comme si on y était!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Front Desk, Aaron , Gestion de l’hôtel
We Thank you for sending us your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par All of us at Best Western Mission Inn, Gestion de l’hôtel
Hi John!! You are super amazing for your lovely review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024
We liked the breakfast, especially having a meat besides pork to choose. Disliked check-in; girl at counter was talking FOREVER to another customer making/verifying a reservation for the next day; I was left standing so long, I finally sat down. Then after being seated a while in the lobby (girl still on phone yakking) another person (manager?) came out of the "woodwork" and opened up a 2nd window at the check-in desk to take care of me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Cynthia - General Manager , Gestion de l’hôtel
So glad I was able to come and support you. We always provide our full attention to our guests and never want to make anyone feel under appreciated. At the time of my entry into the lobby I do call the front desk staff member supporting an elderly guest with confirming a booking and making sure they had gotten their email confirmation. We take our time with everyone with care and patience. Our traveler are from all demographics and stages of life. When we have someone who needs the extra efforts we always provide the service they deserve. I sincerely apologize that you were not able to check in within the time frame that best suited your desires.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Had problems checking in as Expedia didn’t supply correct reimbursement info to property— even though i had confirmation and payment in full receipt from Expedia. Given room at front of property and had train whistles interrupting all night. Pleasant, helpful staff at check in and breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par All of us at Best Western Mission Inn, Gestion de l’hôtel
Bill thanks so much for staying with us! We wish you safe travels! We apologize for your check in not being ideal.
5 sur 5
par un voyageur

clean, comfortable, tesla charge available

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Thanks so much Mei!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par All of us at Best Western Mission Inn, Gestion de l’hôtel
Sharon thanks so much for staying with us!We wish you safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par All of us at Best Western Mission Inn, Gestion de l’hôtel
Patricia thanks so much for staying with us!We wish you safe travels!