Note fondée sur 907 évaluations de clients

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3,6 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2018 sur Expedia
Tres bien. Petit dejeuner avec beaucoup de choix. Chambre spacieuse et tres propre. Je recommande cet etablissement
3 sur 5
par un voyageur

Bof...

Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
Piscine et spa pas entretenu. Beaucoup de bruit par des personnes qui étaient à l’extérieur et parlaient fort.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de mercier quebec

Bien localisé pour visite le parc national

Publié le 22 sept. 2016 sur Expedia
Pour : Confort de la chambre
Tout était très bien, emplacement idéal pour visite regionale
4 sur 5
par Mireille de Quebec

Hôtel correct

Publié le 24 mai 2015 sur Hotels
Personnel très accueillant, hôtel propre et correct assez bien situé, la oiscine pas entretenue
4 sur 5
par dubray

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2014 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
When we arrived, the room had a strong stench of dust and foot sweat. This made it a little harder for us to fall asleep. As we proceeded to make our way to the restroom, we noticed cockroaches vacating the room.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Pool empty and full of dirt/trash- front desk always closed- you need to ring a bell to get the onsite-living family to come down from their home to see what you need.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
The hotel clerk was friendly and efficient! She made check-in fun with her sweet smile and great attitude! Thank you!!
2 sur 5
par un voyageur

If you are just staying overnight it is Ok..

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
We stayed 3 days and we found a few things that we didn't like for the price we paid. One was that we reserved it about a week before we didn't get the room we requested cause husband is handicap. Two the room lighting was to dim, one light didn't work. the phone wasn't working, no clock, the water in the toilet running to slow. Not enough towels for twins beds, kleenex, toilet paper either. Sorry but the truth is the truth, and we have stayed at this hotel before many times every time we visited Las Cruces NM.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Check in staff was very nice. The lobby was locked and on a ring doorbell. But the ice and vending were also locked.