Note fondée sur 809 évaluations de clients

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3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2022 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your experience. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Don't go there if you want to rest!

Publié le 17 août 2015 sur Hotels
Nous avons passé une très mauvaise nuit dans cet hôtel. Nous avons ressenti dès notre arrivée que l'hôtel était mal fréquenté. Il y avait une drôle d'ambiance sur le parking avec des personnes qui squattaient les lieux à deux pas des chambres. Nous n'étions pas rassurés pour notre voiture et l'avons garée proche de l'entrée. État de la chambre correcte mais porte communiquante avec la chambre d'à côté, occupée par des ados très bruyants. Nous avons été patients jusqu'à minuit avant de prévenir l'accueil car il nous était impossible de dormir. L'homme à l'accueil s'est contenté de passer un bref coup de fil, très mou qui n'a bien évidemment pas calmé la bande de plus en plus alcoolisé. Il n'a même pas daigné se déplacer, pire Il nous a fait passer pour des pénibles. Après que nous ayons menacé de demander un remboursement, il a fini par nous donner une autre chambre. Nous avons donc dû déménager toutes nos affaires en pleine nuit... Il était plus d'1h. Donc un service déplorable... Nous n'y remettrons pas les pieds. Don't go there if you want to rest. We had a bedroom next to teens doing a party and drinking alcohol. The guy at the reception only called them and asked them with a shy voice to stop the noise. So, What a surprise they did not stop!! He refused to go to their room directly. After 3 complaints, he finally gave us another room but we had to move all our stuffs in the middle of the night!! (1am!) Very poor service and no excuses from the staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2015 par Sarah, Gestion de l’hôtel
S'il vous plaît accepter nos excuses les plus sincères pour les déceptions que vous avez rencontrés. Nous nous efforçons de fournir une grande expérience et nous sommes déçus et nous sommes désolés pour les erreurs pendant votre séjour. Nous sommes impatients de dépasser vos attentes dans l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Staff at front desk were helpful and friendly. Room was clean and perfect for our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and sharing your experience. Our friendly staff strives for each guest to have a stay that exceeds their expectations, and your comments are the seal of approval on our efforts. We are delighted that you enjoyed our high standards of cleanliness, great service, and complimentary breakfast. We look forward to hosting you again soon at the Best Western Leesburg whenever you are next in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you as our guest and we appreciate your feedback. We hope to see you back at the Best Western Leesburg again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.
2 sur 5
par un voyageur

Old and outdated

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
The rooms are in serious need of repair and updates. There are simple fixes that could be made that would at least give guests the illusion that you actually care about the rooms. The shower curtain isn’t long enough so water was all over the floor after taking a shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We sincerely apologize for the condition of the room and the inconvenience caused by the short shower curtain. We appreciate your patience and understanding as we work to improve our property. We hope you'll give us another chance to show you the exceptional hospitality we strive to provide in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Needs updating and customer service lessons

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
The hotel charges a deposit which is NOT mentioned on Hotels.com The front desk lady whined that it is was not her fault after she said it is was on there and shown different. Hotel could use some updating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
While it is very challenging to hear that a guest's stay fell below our typical high standards for the hotel, feedback from our guests is invaluable in helping us to ensure that future guests do not encounter the same concerns. We apologize for the confusion regarding our security deposit. Please note that for future reference this information can be found on the "Required at Check in" list of items on the Hotels.com website. We hope we have another opportunity to demonstrate our commitment to your comfort.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Please accept our apologies for any disappointments you encountered during your stay. We hope that you will allow us to be of service again in the future so we may have another opportunity to exceed your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Great Pla e

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Room was very clean....this is an older Best Western but well maintained...we were in town for a soccer tournament. So for a clean room...hot shower....tv...really good variety of a hot breakfast you really couldn't ask for much more...most workers were Spanish speaking only...but friendly...the young lady at the front desk was very helpful...if ever in the area again ny family would definitely stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. Our friendly staff strives for each guest to feel welcomed and at home, and your comments are a confirmation of our efforts. We are delighted that you enjoyed our high standards of cleanliness, complimentary breakfast, and great service. We look forward to hosting you at the Best Western Leesburg again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Sarah Holliday, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your experience. We hope to be of service again in the future and hope your next stay exceeds your expectations.