Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
the staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words. We are delighted that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Sincerely,Veronika Kroftová, Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Hotel mit ausbaufähigem Potential. Schön wäre es gewesen, wenn man im Zimmer keine offenen Stromkabel (die selbstverständlich Strom führten!) gehabt hätte, Löcher in der Gardinen, ein verschmutztes Sofa, eine funktionierende Dusche, für alle Kopfkissen auch Bezüge und nicht überall Staub vorgefunden hätte. Schön wäre auch ein Zimmer mit Badewanne gewesen, wenn man Wellness macht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Veronika Kroftová, Gestion de l’hôtel
Hallo,Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Unterkunft nicht absolut makellos war und dass Sie einige Mängel festgestellt haben.Wir möchten Ihnen versichern, dass wir uns umgehend mit Ihren Anmerkungen auseinandersetzen und Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass ähnliche Situationen in Zukunft nicht mehr vorkommen.Wir danken Ihnen nochmals für Ihr Feedback und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Ihnen unsere Verbesserungen bei zukünftigen Besuchen zu zeigen.Mit freundlichen Grüßen,Veronika Kroftová, Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Excellent hotel with amazing breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Veronika Kroftová, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay at our hotel. We are glad you enjoyed your stay and that you enjoyed our wonderful breakfast. We hope it was not your last experience with our hotel. We will be happy to welcome you again anytime.Best regards, Veronika Kroftová, Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
Greit hotell , men ingen aircondition på rommet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel with glamour in the center of Liberec

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Very nice hotel in "old style", but with some glamour, in the City Center of Liberec. Friendly staff, great breakfast buffet, everything perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Carmen, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dobrý den, velmi nás mrzí, že pobyt v našem hotelu nesplnil Vaše očekávání. Budeme usilovně pracovat na odstranění našich nedostatků.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Leuk “Grand Hotel”. Statig gebouw waarin je de grandeur van vroeger kan herkennen. Mooi ontbijt buffet en aardige staf. Hotel is niet modern maar door de sfeer die het heeft helemaal prima.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent, Thank you for a great review! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and will continue to work to improve our service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Dominik Pulpan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.