Note fondée sur 932 évaluations de clients

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4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2019 sur Expedia
La piscine était brouillée on ne voyait pas le fond, la chambre était correct mais le fond du bain était noir. Les lits très inconfortables.
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 18 févr. 2018 sur Expedia
Halte relaxante, confortable. Plusieurs bons restaurants autour.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Strasbourg, France

Je recommande

Publié le 27 sept. 2015 sur Expedia
Pour : Le personnel, l'impression d'espace avec cet énorme hall, la piscine, le billard, la propreté
Contre : Remplacer la moquette dans la chambre qui fait beaucoup dans cette impression de "vieillesse" plutôt par du parquet ou lino, tellement plus jeune.
Emplacement : Pas grand chose à faire, zone à la sortie d'une Interstate avec ses motels, restos et fast food, coin de l'Ohio pas très touristique.
Très bon rapport qualité-prix, chambre un peu vieillissante mais impeccable. Petit déjeuner inclus correct.
1 sur 5
par un voyageur de Kitchener

Publié le 26 mai 2024
Door Locks didn't work had to move rooms. Stayed there twice had to move to other rooms twice. Chairs were ripped and broken. Front desk staff were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Hojo Team, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to write a review about your recent stay with us. We do apologize you had to move rooms due to the door not locking properly. We want to ensure all our guests safety at the hotel. We will share this review with maintenance and housekeeping department. We hope you'll give us the opportunity to better accommodate you next time your in Lima.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
The room we had was on the 1st floor. When we arrived the room had ac over abundance of deodorizer. It was almost nauseating. Eventually, this wore off and the smell of damp wetness set in from the restroom area. I could tell they had a water leak issue in the recent past. It really ramped up when we used the shower. That was a long 3 days. Overall the rest of the hotel was pleasant.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Our door lock was very temperamental the complete stay One card would work then it would not and the other would. Desk personnel stated the keys were good
2 sur 5
par un voyageur

Do better

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
The furniture in my suite needed to be cleaned. There appeared to be food in the chair. I did not use the jacuzzi because it did not feel clean to touch. The elevator needs some attention and there was some man yelling profanities in the hallway the first night there.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Love this hotel!

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
I stay here every time I'm in Lima. Everyone working here is super friendly and helpful! Great room, great breakfast and you can't beat the price!! 10 stars!