Note fondée sur 183 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,9 sur 5
28 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
2,0 Confort de la chambre
1,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
it was just very comfortable and just good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Kendra! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Amanda! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive rating, Rebecca! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Melvin! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2023 sur Expedia
Bathroom needs major Reno absolutely terrible But it did have hot water Could only get one channel on tv Bed extremely hard and uncomfortable If it’s $50 a night, maybe But too expensive for what it is Stay at quality inn across road
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Kem, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing us and let’s know what need to updates , right now we are upgrading all room. In future it wasn’t problem .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Ken , Gestion de l’hôtel
Thank you for review on us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par ken gandhi, Gestion de l’hôtel
thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2023 par calab, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Parking lot needs repairs