Note fondée sur 92 évaluations de clients

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4,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Les photos sur l’annonce ne correspondent pas du tout. Magnifique manoir sur l’annonce mais finalement vous êtes juste mis dans une vielle bâtisse loin de la côte. Les photos n’ont rien à voir avec l’annonce
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Hello Adeline,I investigated your comments with help from Expedia Tech Support and I have to agree, the photo that Expedia has up does not represent what we offer. What we offer is two properties and they only had one of the two properties with photos showing. We will be separating the two properties to eliminate the potential of this happening again. We are very sorry that what you thought you reserved was not what you got. Our own website is much clearer and for those booking directly we have not experience any such problems, nonetheless, our apologies! Also to be clear, we do send out a confirmation to all reservations that describe what you reserved and which building you are in, but that of course means that you have to read it, however on a go forward basis we will with Expedia's help separate the two buildings to eliminate the potential of this happening again. Respectfully, David Wilmer, Innkeeper
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2021 sur Expedia
L’établissement est très ordinaire le patron par contre tres gentil il fait de bon déjeuner. Ce n’est pas un 4 étoiles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2021 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide a review, we know that many prefer not to do so and that the feedback is important to us and for the public to see. The rating system is done by an independent agency Quality Tourism Services which has established a uniform set of standards and criteria to provide ratings and as such they established the rating, sorry that you do not agree with their judgement. Thanks for the recognition of my hospitality! A point of clarification, I am glad you enjoyed the breakfast I prepared, as we do not serve lunch and we do not want others to anticipate that lunch is available. Best regards, Dave Wilmer, Innkeeper
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thanks for your guest review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thanks! Glad you enjoyed the Inn.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Le sofa lit de mauvaise qualité. ..Le déjeuner es de base...mais les lieu sont très propre. .
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Très belle chambre avec une vue sur la mer. Très belle terrasse fleurie. C’est un endroit propre et bien entretenu. David est très accueillant . Il nous même préparer la chambre alors que nous sommes arrivés du traversier dans la nuit. Merci beaucoup Josée
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2019 sur Expedia
La gentillesse du personnel et les jardins de fleurs sont magnifiques.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2019 sur Expedia
Tres belle place. Tres confortable. Paysage tres beau
5 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 22 août 2018 sur Expedia
Room very clean, balcony with nice view, no TV in room, only inconvenient there is no restaurant in the Inn for dinner, we had to drive 25 km to have dinner, nothing closer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to review our property. We purposely do not have TV's in the room, but do have one in the living room area which is there for those that want TV. Most of our guests are enjoying the unpluged luxury and the setting. There is a terrific restaurant quite a bit closer, but you need to book in advance to get in which is why we send you off the list of restaurants in the area with our confirmation of your reservation. Many inn guests enjoy the Wine Bar Menu we offer daily with cured meats, local cheeses, oysters, olives, etc.
4 sur 5
par un voyageur de Monrtréal

Publié le 20 août 2018 sur Expedia
Un peu chers pour just en déjeuner continental
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Innkeeper, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to provide us with feedback. Much appreciated.