Note fondée sur 100 évaluations de clients

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3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Montréal

Un genre de motel Bates tout croche.

Publié le 13 août 2016 sur Expedia
Vieux, laid, crasseux et puant. Un point positif, le départ.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
The receptinosts ladiea was welcoming and courteous . I reccommend the property for budget stays
4 sur 5
par un voyageur

Decent

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Overall clean and comfortable. Lots of space in the room. Little shady from the outside, doors to rooms look like they have been broken into a time or two. One of the better cheap hotels I have stayed in for work in Lloyd though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you James, for your comments and for staying with us. We will look into the care of the room. Hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Comfy beds, tidy and convenient, breakfast a little basic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you Angela, for your comments and for staying with us. We will look into our breakfast selection. Hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you Jesse. So glad you enjoyed your stay with us'
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Dirty filthy dump
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par front desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you have some concerns with our motel We will look into this situation. Please feel free to contact our motel to have this situation fixed.Hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur de Edmonton

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
2nd attempt to stay at this place, arrived in -30 weather only to be told their systems were down could not confirm booking, they were full and didnt have a room for me etc etc after a long day and no room had to drive around until expedia could relocate.me. think if your gonna advertise on Expedia maybe reinvest in your hotel or its systems make sure its worth advertising.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry Ryck, to hear that you have some concerns with our motel We will look into this situation. Please contact our motel to spoke to the manager. As we would like to have this situation fixed.Hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Randy. We look forward to seeing you in the future.