Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Henry, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the review with regards to your recent stay with us. At Hilton London Canary Wharf we are committed to meeting and indeed exceeding the expectations of all our guests. As a valued customer of Hilton, your feedback helps us in our efforts to maintain and improve the standards our guests expect from a property of this nature. We can’t lie that we LOVE to see when guests provide 5/5 scores and I would personally like to see you soon in our hotel. Thank you once again for your valuable feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par krisrtyna, Gestion de l’hôtel
Dear Anastasia,We would like to thank you for your 10 of of 10 score.We will share this with our team and hope to welcome you again.Best regards,Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par James Dodwell, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you for taking the time to leave a review and for rating your stay at Hilton Canary Wharf with a perfect score! We appreciate your feedback and are delighted that you had such an exceptional experience during your time with us.If you ever find yourself returning to the area, we look forward to the opportunity to host you again and provide you with another fantastic stay.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Arty , Gestion de l’hôtel
Thank you for a great score of 5/5 for your stay.At Hilton London Canary Wharf we are committed to meeting and indeed exceeding the expectations of all our guests. As a valued customer of Hilton, your feedback helps us in our efforts to maintain and improve the standards our guests expect from a property of this nature. Here at Hilton, we always strive to make every guest happy and it's our number one priority.I personally hope that we will see you soon in our hotel!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2022 sur Expedia
Les lits sont peu confortables trop dur, pour le petit déjeuner peut mieux faire
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2022 sur Expedia
Hôtel propre bien qu'il ne soit pas au top de la modernité. Personnel agréable. Le métro est à 5 minutes à pied. Quartier vivant mais tranquille.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
Le staff est très professionnel et sympathique
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2019 sur Expedia
C'était super. Nous avons beaucoup apprécié. Nous le recommanderont sans hésitation.
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 7 août 2019 sur Hotels
Hôtel très proche d’une station métro
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Excellent hotel and great customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par kristyna, Gestion de l’hôtel
Dear Ibrahim,We really appreciate your positive feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to see you very soon.Best regardsKristyna