Note fondée sur 943 évaluations de clients

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3,8 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Yannis,We are pleased you had a good visit - come back again.Best wishes,Craig
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2023 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello dear guestWow 10 out of 10 - amazing and we thank you.We are delighted you had a nice experience at the Crown London Hotel. We thank you for staying with us and hope we can welcome you back in the future.best wishes,CraigGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 10 oct. 2022 sur Hotels
Un séjour très agréable, les transport sont situés a proximité (bus, underground, train). Un excellent rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par The Crown London Hotel, Gestion de l’hôtel
Hello Alice,Wow thank you so much for your recent stay and wonderful review.We are delighted you had a great experience and see the hotel as good value for money too.Only one thing to do - come back soon Alice!!!Thank you again.Best wishes,CraigGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Valerie, Thank you for your review and your stay. We are delighted you had a good stay at the hotel and we hope you will return next time you are visiting London. Thank you. Best wishes, Craig General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Well below expectations!

Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Family stay - not to be recommended Air Conditioning was not functioning during usually hot weather. Breakfast only served until 9am; some personnel (not all) very rude with clients. No possibility fo instance to have a table for 4 people at breakfast. Not very clean and lack of modernity. receptionist was however very good and breakfast welcoming person very kind; for the rest of the staff, they would certainly have preferred not having guests
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Craig - Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bertrand, We are sorry you did not fully enjoy your stay. Our company has just acquired the hotel and please be assured we are making changes to the property. We also apologise for some of the staff encounters which is not the usual at the hotel. But good to see the reception team did their best for you. We do hope you will give the hotel another try in the future so you can see the changes made. best wishes, Craig General Manager
5 sur 5
par un voyageur

TRÈS SATISFAIT

Publié le 2 déc. 2021 sur Hotels
Très bon séjour. L’hôtel est très bien beau et les chambres sont d’une propreté remarquable également. L’hôtel est très bien situé pour faire les magasins. Commerce ouvert jusqu’à pas d’heure. Malgré le très bon séjour, nous avons eu des problèmes de chauffage malgré le changement de chambre pas très évidement pour la période. Si non, je vous recommande fortement cette hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2020 par Louise, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, we are delighted you enjoyed your stay We do hope to welcome you back to the hotel in the near future
2 sur 5
par un voyageur

Avis plus que mitigé

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Negatif sur les chambres deluxe, il n’y a pas de fenetres dans la chambre, difficile de respirer. Problème d’accès chambre difficile d’accès. Problème au checkin mauvaise chambre donné Positif pas très loins de commerce et centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Aoife, Gestion de l’hôtel
Hello Mustafa, Thank you so much for your feedback! I am sorry if you felt that the room was not to your standards. Please do let us know if you are returning to our hotel, we would love to show you what we actually can do! Kindest Regards, Aoife
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Aoife , Gestion de l’hôtel
Hello guest, Thank you so much for your feedback, Kind Regards, Aoife
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Aoife, Gestion de l’hôtel
Hello guest, Thanks for taking the time to write a review! We appreciate it. Kindest Regards, Aoife