Note fondée sur 706 évaluations de clients

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4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par Vassily de Montréal

Publié le 1 oct. 2015 sur Hotels
C'est un hôtel Days Inn avec des prix Marriott
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

Hôtel proche de Beverly Hills/Century

Publié le 6 juin 2015 sur Expedia
Pour : lieu rapport qualite/prix
Contre : Coffre fort dans chbre
Hôtel à recommander Bon rapport qualité prix pour la ville' Proche de pas mal de lieux touristique. chambre confortable parking 19 Usd/jour ce qui est raisonnable par rapport aux autres hôtels de la ville. manque un coffre fort dans la chambre sinon ras
5 sur 5
par Melanie de France

Très bon hôtel très bien situé

Publié le 20 août 2014 sur Hotels
Je retiens surtout son emplacement idéal, proche beverly hills et santa monica blvd, service très sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2014 par Kristel, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star rating, we are delighted to know you enjoyed your stay at the Courtyard Century City Beverly Hills and hope to have an opportunity to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jarome, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to have received a perfect score of 10 out of 10 from you. We look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
A equipe foi muito simpática e atenciosa, porém o quarto tinha muito barulho. Era como se tivesse um motor de exaustor dentro do quarto.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Mario,Thank you for taking the time to inform us about your experience at our hotel. We are happy to hear that our staff met your expectations. Our goal is for our guests to have a peaceful and restful night during their stay with us.Please accept our sincere apologies for the noise disturbance you experienced in your room. We regret any inconvenience this may have caused you.We hope that you will provide us with another opportunity to serve you in the near future and that we can exceed your expectations in every way possible.Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur de PALM DESERT

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Isabel! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.Hotel Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Great property. Renovated and modern. Nice big spacious rooms. Modern and updated bathroom. Bistro serves Starbucks coffee and good breakfast. A bit pricey however. Valet parking was very convenient and same price as self. Odd number rooms face a noisy road so make sure to get a room away from the road noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Greetings Shivakumar,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay. We look forward to serve you on your next visit to LA.
5 sur 5
par un voyageur de Walnut Creek

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Greetings Frankie, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are glad that you enjoyed it. We hope to serve you again on your next visit to LA.
4 sur 5
par un voyageur

Caro para o q oferece

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Cama muito boa , banheiro muito pequeno ( o lavabo fica dentro do quarto ) , confortável e com funcionários muito educados e prestativos. Café da manhã servido pela Statbucks ( uma bebida e uma lanche servidos , sem repeteco ). Estacionamento há U$ 33 por dia . Local bom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Greetings Alberto, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are glad you enjoyed it. We hope to serve you again on your next visit to LA.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
The staff was always kind and efficient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manegement Team , Gestion de l’hôtel
Dear Leyiana De la,Thank you so much for the great review! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we can't wait to welcome you back on your next visit to the area.Thank you,Hotel Management Team