Note fondée sur 1 031 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024
Always helpful and friendly staff, easy check-in, great location…best in the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Nice place
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Everything was good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Over all the hotel was great employees were great , very clean . Need better parking and definitely better Tp
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Not Happy

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
I had a reservation for a king bed pre paid 3rd party arrived my wife checked us in gave us a room with 2 double beds and fridge sounded like a propeller. So I went down and was told by manager all fridges sound like that so I asked for a room transfer into a king bed what I paid for so they put me in a room with king bed but was handicap which wasn’t a problem. I had a 2 day stay so my wife and I left the next morning asked front desk for an earl cleaning of room when we returned at 2:00 PM room was not cleaned so my wife and I where leaving again at 5:00 PM so I was going down at that time and ask for cleaning. At 4:30 PM maid shows up I make Her aware my wife and I are leaving at 5:00 PM if she could return she said is off at 5:00 PM not a pleasant stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Nice