Note fondée sur 903 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Je le déconseille

Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
a l'arrivée, la réceptionniste m'annonce que le parking est facturé 49 dollars. J'apprends ensuite qu'il y a 10% de taxe à ajouter. Aucun service de ménage n'est assuré et aucun service petit déjeuner, ou même au bord de la piscine n'est assuré. L'hôtel est simple et se situe aux abords d'une rue fréquentée par les zombies drogués qui ont ravagé toute la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We understand that additional charges can be frustrating, and we will work on improving our communication regarding parking fees and taxes in the future. We appreciate your feedback regarding our services, and we'll take it into consideration as we continue to assess and adapt our offerings in response to changing circumstances. Your safety and comfort are important to us, and we are actively working to address the concerns you've raised about the location. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future. Thank you for sharing your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Très bon séjour, personnel agréable et serviable, équipement de l’appartement très bien adapté à nos besoins, prestations extérieur très satisfaisante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
We're delighted to hear that you had a very good stay with us and that our staff was both pleasant and helpful. It's great to know that the equipment in your apartment met your needs, and we're thrilled that you found our exterior services to be very satisfactory. Your positive feedback is truly appreciated, and we hope to continue exceeding your expectations on future visits. Thank you again for choosing to stay at Level!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2023 sur Expedia
Beaucoup de bruits durant la nuit (bars/voitures)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
We apologize for any disturbance you experienced due to noise during your stay. We understand that a peaceful environment is crucial for a restful stay. While we strive to provide a quiet atmosphere, we acknowledge that external factors such as nearby bars and traffic can occasionally lead to noise disruptions. We appreciate your feedback, and we will take it into consideration as we continually work on improving our guests' experience. If you choose to stay with us again, please don't hesitate to reach out to our staff, as we may be able to provide a room in a quieter area of the property. Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to provide you with a more peaceful stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2023 sur Expedia
Superbe séjour au Lebel South Olive Los Angeles. Hôtel très bien situé, appartement spacieux. Terrasse extérieur avec piscine et terrain de basket magnifique et personnel adorable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2023 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest at Level Downtown Los Angeles and taking the time to provide your excellent feedback. Our constant goal is to provide the best guest experience in our industry. We are very pleased to hear you had an overall wonderful stay. We hope to welcome you back to Level in the near future. Thank you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2022 sur Expedia
Très bien mais à améliorer la propreté de l’appartement ainsi que remettre à jour les équipements (roues du lave vaisselle cassé, pommeau de douche qui ne tenait pas bien).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2022 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Merci d'être notre invité au Level Downtown Los Angeles et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos excellents commentaires. Notre objectif constant est de fournir la meilleure expérience client de notre industrie. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez passé un merveilleux séjour dans l'ensemble. Veuillez accepter nos plus sincères excuses pour les désagréments rencontrés lors de votre visite. Nous avons transmis vos commentaires à notre équipe de direction afin d'améliorer ces problèmes à l'avenir. Nous espérons transformer votre expérience et vous accueillir à nouveau chez Level à l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Aaron Gonzales- Guest Services Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest at Level Downtown Los Angeles and taking the time to provide your excellent feedback. Our constant goal is to provide the best guest experience in our industry. We are very pleased to hear you had an overall wonderful stay. We hope to welcome you back to Level for an even better experience in the near future. Thank you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Tres bon emplacement Literie confortable par contre machine à laver le linge et fer ne fonctionnaient pas Piscine sale envahie par les enfants Normalement pas de nourriture à la piscine l horreur ….les gens ne respectent rue Tres bruyant
2 sur 5
par un voyageur de itteville

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Don’t use the valet because we used the service twice and we paid for all the week. Overcharching of 200 usd and don’t answer to my claim neither by email nor by expedia since few weeks… Great amenities but not cleaning during our week staying
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2022 par Aaron Gonzales: Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and sharing your excellent review. We are delighted to hear you had a wonderful visit. We hope to welcome you back to Level in the near future.