Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Budget hotel

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Cameron , Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you stay with us, Sudhir
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
The road noise was very heavy and the staff was not helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Cameron , Gestion de l’hôtel
Our staff is trained to create the best possible experience for our guests. We greatly apologize for any inconvenience caused.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Cameron , Gestion de l’hôtel
Thank you, Navid
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Easy to park…small family oriented atmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Cameron , Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you had a pleasant experience with us James
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Excelente viaje

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Cameron , Gestion de l’hôtel
Gracias!
3 sur 5
par un voyageur

Outdate simple place for short stay

Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
Outdoor area was nice and clean however interior is very outdated. I could hear people walking in above room as floor boards were squeaky. Service was good and people at the reception very accomodating.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Took my money and didn't let me stay And so far no refund because theyvtold me over the phone 150 cash deposit and got there at 12pm and nothing. Paid up front and got ripped off
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Cameron, Gestion de l’hôtel
Chris, I apologize for the inconvenience, but we are not accepting cash deposits at this time. Your refund was immediately processed and I would be happy to message you privately with proof of this.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
adorable renovated hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Cameron, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback Gail! We look forward to hopefully seeing you again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
As I checked in the room isolated and with a strong smell of old cigarette, the room was clean but, Even though it was, still needs a major renovation!!! I had spent only one hour and decided to go somewhere else!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Cameron, Gestion de l’hôtel
Luis, we take your feedback very seriously. We are currently in the process of undergoing major renovations and improving our guest rooms every single day. I do apologize greatly for the negative experience and hope that you will visit us again. We would be happy to offer a discounted rate due to your prior inconvenience.