Note fondée sur 13 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
The staff were outstanding and very helpful. Downside the bathroom in our room was very dated, and could do with some work. Would definitely go back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
Tt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Rui Viegas, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe appreciate you taking the time to provide us with your feedback of your stay.RegardsRui Viegas
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
The hotel & rooms are clean & decent, food is good too. The only thing I did not really appreciate was the fact that the hotel does not provide ironing board and iron, even upon request. This is a basic amenity provided by most hotels and is expected from a hotel room worth US 200+ per night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2019 par Sonia , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to write such nice comments after your stay with us. I am truly pleased to hear that we have fulfilled and exceeded your expectation regarding our service, facilities and meals. Our Team's main goal is to offer each Guest's stay an unforgettable experience. The hotel doesn´t provide a ironing board and iron, but we have a laundry service available. It was a pleasure to have you as our Guest and I do hope to be able to welcome you back to our hotel on your next visit to Luanda. Best regards, Sonia Afonso
5 sur 5
par un voyageur

Clean Hotel

Publié le 29 juill. 2017 sur Hotels
Good clean Hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2017
Dear Guest Thank you for taking the time to review Hotel Alvalade after your stay with us. I am truly pleased to hear that we have fulfilled and exceeded your expectation regarding our service, facilities and breakfasts and particularly our cleanliness . Our Team's main goal is to offer each Guest's stay an unforgettable experience. It was a pleasure to have you as our Guest and I do hope to be able to welcome you back to our hotel on your next visit to Luanda. Best Regards, Sara Rodrigues