Note fondée sur 293 évaluations de clients

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4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Tranquille, service irréprochable, grande table mais prix en conséquence malheureusement un peu cher Carte des vins impressionnante
5 sur 5
par un voyageur

Un hôtel à recommander

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
Hotel luxueux très bien situé. Vue magnifique. Restaurant un peu décevant par rapport à la qualité de l’hôtel. Personnel attentionné et disponible
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2021 sur Expedia
Do not accept a room in second building at the 7th floor... The room is not bad but it's with plastic shower that is too small for a man size... And you will enjoy the noice of elevator engine all day long ! And in bonus the sound of water fall when someone take a bath... The staff are good and the rest of the hotel is great but having in the catalog such room that is less good than any 4 stars hotel rooms... That's a big shame ! I repeat we had a plastic cabin as a shower... And the bar and restaurant are really expensive. More of that staff will always push you to drink champagne or wine! And you know why when you see the price of it... And the meal was good but nothing special, with a quick services that do not let you enjoy the moment... You finish your dish and its changed to the next one in a second... It's more like a catering... I visited a lot of 4 and 5 stars and our stay was an average 4 stars experiences at a cost of 5 stars... and take in count that it's children friendly... If you choose this hotel ask for deluxe room to be in real room! Not at the maid floor with toilet in the corridor... And check your car because now we are fighting against dozen and dozen of ants...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2020 sur Hotels
Très bon séjour , un peu déçu par le petit déjeuner, personnel au top
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Amazing stay
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel de classe supérieure. À recommander

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Service impeccable. Staff super.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juin 2019 sur Hotels