Note fondée sur 980 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 30 août 2021 sur Hotels
Un petit déjeuner inclus dans notre forfait mais il a fallut payé en plus pour des œufs et du bacon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par Raman Julka [General Manager], Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review about your recent visit. I am delighted that you enjoyed your stay and we have noted your comments.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
L'hotel est propre mais il faisait 0 degrés dans la chambre... on a eu très froid. La douche n'etait pas fermée et eclaboussait les wc. Le confort n'est pas le point fort. Mais pour une nuit ca passe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par Ana , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to lave your feedback. I can only apologize for the issue you encountered with the shower, this has now been passed on to our maintenance team. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Parfait pour prendre l'avion

Publié le 23 déc. 2019 sur Hotels
Hotel moderne et pratique, à 10 minutes à pieds de l'aeroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Ana, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. It was good to see that your stay was a satisfactory one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par Ana, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Luton Airport. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Olivia
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport/qualité prix

Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
Relativement proche de l’aéroport . Ça serait bien de mieux indiquer le chemin. Bon rapport/qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Lenaig, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Luton Airport. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Olivia
2 sur 5
par un voyageur de New york

Publié le 23 oct. 2019 sur Expedia
Draps sales, inchangés donc pas propre et sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par Ana , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I would like to apologise for the problem you encountered whilst staying at the Ibis Budget Luton. It is not clear from your feedback if this was brought to our attention so that the issue could be resolved. Please rest assure that this has been taken up with the housekeeping team for further improvement. Kind regards, Ana Merriman General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2019 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Luton Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Olivia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2019 par Olivia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Luton Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Olivia