Note fondée sur 106 évaluations de clients

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3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
À éviter! L’état des lieux est pitoyable. Tout est vieux, usée et détérioré. Odeur d’humidité très forte. Quantité anormale de mouches dans la chambre. Et de plus, un train passe presque à chaque heure tout près.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Jean-Guy,I am sorry you did not enjoy your stay. We wish you would have reported your issues to the front desk.
1 sur 5
par un voyageur

Cabin owner from hell

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Very bad. Got cused out by the owner on a Sunday morning. Arrived, no office, no answer phone for three hours. Place dirty, toilet outside of next cabin. Got called names until i had to hang up , blocked because he kept calling me. Owner had my phone number. Tried to get me to bypass Hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Db, Gestion de l’hôtel
Got customer a room even though we were in the middle if two family tragedies...called next day to check on customer...they had canceled their stay with Expedia but stayed at cabin anyway.. ..a typical deadbeat.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out 5 I appreciate you staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par David , Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 out of 5 I appreciate you staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2023
No cable or wifi=no tv
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
They did not have the room I reserved because they were closing and had already packed up all their king sized rooms. They said that I could cancel was the only good thing if that’s true. Needless to say I didn’t stay there
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay
1 sur 5
par un voyageur

SORRY EXCUSE FOR A MOTEL

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
The owners have let this place run down to the point that I would rate it as the absolute worst place I have stayed in my 50+ years of travel. Years ago I stayed here a few times but it appears that no upgrades have been done in the past 20+ years, ie., Worn out carpet, uncomfortable beds, bugs/spiders, no anti-slip strips in tub, metal entry keys and no security lock on door, walls/trim needing painting, NO wall electrical outlets in bathroom and only 1 outlet for light, microwave, refrigerator, & coffepot, and unclean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Donald I apologize you did not enjoy your stay. You could have brought your issues to the management and we could have handled them correctly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Expedia
Air conditioner and mirrors needed better cleaning. Balconys need cleaning from bugs, webs nest etc. Carpet in my room desperately needs replacing. Staff was wonderful, comfortable, ac was cold, tv was directtv. Love the view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you Carol for your stay and review
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2023 sur Expedia